• Een paar mongolen uit mijn buurt.

Ik was boodschappen aan het doen terwijl mijn vriend een paar flims aan het huren was.

Nouja allles goed en toen ik met al mijn boodschappen bij mijn fiets aan kwam stonden daar de 5 -Kom-ons-vooral-niet-tegen-als-je-alleen bent types. Ze staan er om bekend dat ze meisjes lastigvallen. Ze vroegen of ik sigaretten had. Ja die had ik maar no way dat ik die ging geven. dus ik zie zo 'Nee'. Dat geloofde ze natuurlijk niet dus gingen ze me duwen en me tassen proberen af te pakken. Met als gevolg dat bijna al mijn boodschappen op de grond lagen. 'Geef die sigaretten nu maar' weer zie ik nee. Met als gevolg een kapotte fiets,bijna geen boodschappen,en een boze Mike... (mijn vriend)

Kan niet beter toch?

Hoe was jou dag?

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:54 ]

Dudley schreef:
    (...)
    Ze hadden in de Middeleeuwen echt goede martelwerktuigen... (cat)

lol

-

Oketjesssss.....

Das balen.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

En hiermee wil je zeggen..

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Hale schreef:
    Het is trouwens niet de eerste keer dat ze mij of mijn vriend lastigvallen.

Mijn vriend had een keertje wiet gekocht en was die aan het oproken met zijn broer buiten op een bankje.

Toen kwamen die jongens en dat werd matten.

Uiteindelijk hadden zij toch die wiet.

En moest ik nu mijn sigaretten afgeven omdat ze me anders niet met rust laten?

Kom op, hoe jij je af en toe gedraagt; jij wil lastiggevallen worden man. Zo'n klein kindje dat loopt te roken en blowen, met een grote smoel. C'mon.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Oh god wat zijn jullie lief ! Seriously mensen kunnen jullie echt niet wat vriendelijker zijn djezus ik word echt chagrijnig van jullie -.-'
    Back to the point, nja moeilijke situatie. Ik heb zelf hier ook in de buurt zo'n jongeren. Ik ontwijk ze altijd of als ik ze ergens zie inslaan in een straat ofzo. Misschien moet je toch wel 'ns naar de politie gaan ?

Stop trying to control everything and just let go.

Directioner schreef:
    Oh god wat zijn jullie lief ! Seriously mensen kunnen jullie echt niet wat vriendelijker zijn djezus ik word echt chagrijnig van jullie -.-'
    Back to the point, nja moeilijke situatie. Ik heb zelf hier ook in de buurt zo'n jongeren. Ik ontwijk ze altijd of als ik ze ergens zie inslaan in een straat ofzo. Misschien moet je toch wel 'ns naar de politie gaan ?

De wijkagent weet het al.

Alleen is die mafketel te druk met zijn snoepreisjes na Thailand.....

Basturdo schreef:
    (...)
    Kom op, hoe jij je af en toe gedraagt; jij wil lastiggevallen worden man. Zo'n klein kindje dat loopt te roken en blowen, met een grote smoel. C'mon.

Leer lezen voordat je wat zegt.

Mijn vriend had een keertje wiet gekocht en was die aan het oproken met zijn broer buiten op een bankje.

Lezen is lastig he?

Hale schreef:
    (...)

De wijkagent weet het al.

Alleen is die mafketel te druk met zijn snoepreisjes na Thailand.....

Ga naar een andere agent (nerd)

Stop trying to control everything and just let go.

Dudley schreef:
    Laat me raden; buitenlanders?
    :') Thanks voor je vertrouwen mate.

I live for the applause, you will die for it.

Geef ze aan bij de politie.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Hale schreef:
    (...)

Lezen is lastig he?

Dat zegt toch niet meteen dat jij nooit blowt.

-

Joker schreef:
    (...):') Thanks voor je vertrouwen mate.

We accept the love we think we deserve.

Hale schreef:
    (...)

Lezen is lastig he?

Ik zeg alleen maar hoe JIJ je gedraagt af en toe, niks met je vriend te maken. En aan zulke gasten doe je niks. Die krijgen hoogstens een dagje taakstraf, dus verhuis, of leer ermee leven.
    :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Directioner schreef:
    (...)

Ga naar een andere agent (nerd)

Volgens mij hebben wij maar 1 wijkagent.