• Met al die vreselijke, verschrikkelijke, afschuwelijke spellingsfouten die sommige mensen maken!
    Ik stap nu naar de regering om een heropvoedingskamp op te richten voor alle kinderen die zwakbegaafd zijn in taal en spelling.

    Dus.

    Het bovenste is een grapje, maar ik vraag me toch soms écht af hoe sommige mensen hun Nederlandse examens halen, terwijl ze echt bagger zijn in schrijven.
    Wie ergert zich nog meer aan die spellingsfouten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    Jaaa, en dan als je ze verbetert zeggen ze: "Dat weet ik wel, maar nu is het niet belangrijk dus let ik er niet op" maar dan superslecht gespeld D:


    Of ze worden gewoon superboos hahaha


    All I have in life, is my imagniation.

    RainbowDash schreef:
    Jaaa, en dan als je ze verbetert zeggen ze: "Dat weet ik wel, maar nu is het niet belangrijk dus let ik er niet op" maar dan superslecht gespeld D:


    Ja, want het is toch maar het forum, dus dan is het niet erg als ik idioot overkom.
    (Dat, maat dan met veel afgekorte woorden en spelfouten.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou bedankt. :/ *ikzelfkantotaalnietspellen*
    Ik erger me er niet echt aan hoor. Behalve als iemand tien vraagtekens achter een zin zet of gewoon serieus nooit eens eens komma's of punten gebruikt.
    Maar, hoe halen die mensen hun examens? Nou, er bestaan mensen met dyslexie, maar ook andere stoornissen, en daar wordt rekening mee gehouden. Toch?
    Gelukkig heb ik een spellingscontrole op mijn pc staan zodat ik héél wat fouten kan coveren. n__n

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 15:12 ]

    Fog schreef:
    (...)

    Of ze worden gewoon superboos hahaha


    Dat vind ik minder erg, dan krijgen ze een aai over de bol en laat ik ze met rust xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Square schreef:
    Ik. Ik snap het best als mensen fouten maken, dat is menselijk. Ikzelf wil ook niet beweren dat ik nooit tenminste een typfout over het hoofd zie. Maar soms schrijven mensen gewoon met zo enorm veel dingen verkeerd in de meest simpele zinnen, dat ik het idee heb dat ze zelfs de meest elementaire taalregels niet kennen. En dan vraag ik me echt af wat zij tijdens hun hele bassisschoolperiode hebben gedaan. --'

    Jij snapt me. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ja, want het is toch maar het forum, dus dan is het niet erg als ik idioot overkom.
    (Dat, maat dan met veel afgekorte woorden en spelfouten.)


    Dude. Je brengt me op ideeen over een nieuwe klaagtopic die ik later open :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dude. Je brengt me op ideeen over een nieuwe klaagtopic die ik later open :Y)



    Braaf *Geeft hoofdklopje*

    Oh, ik bedoel: Awsum dude.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb ooit eens een meisje gekend dat 'speeld' schreef en ze dacht echt dat ze hét was. Jezus toen hebben we haar uitgelachen (baby)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik niet.
    Ik heb dyslectisch maar ik wil er wel wat aan verbeteren . lang leven Word met grammatica en spelling controle.
    Al zijn er in nederland opeens heel veel mensjes dyslexies o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StoryBelle schreef:
    (...)


    Braaf *Geeft hoofdklopje*

    Oh, ik bedoel: Awsum dude.


    Hoofdklopjes zijn voor retards die niet kunnen spellen (cat)

    WIL NIET D:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 15:10 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hoofdklopjes zijn voor retards die niet kunnen spellen (cat)

    WIL NIET D:

    Je hebt niets meer te willen, Alwin. Je moet vanaf nu af aan altijd naar ons luisteren. Dat betekent: onderdanig zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ilovezayn schreef:
    Even serieus. Nederlands is een verschrikkelijke taal qua grammatica. Meer dan 80% maakt er fouten in. Sommigen iets meer dan de gemiddelde persoon, maar toch. Ik maak zelf ook fouten, dus je kunt niet zeggen dat jij nooit fouten maakt. Want iedereen maakt fouten in deze rottaal.


    Helemaal mee eens.


    I´m nothing special.

    Fog schreef:
    Ik heb ooit eens een meisje gekend dat 'speeld' schreef en ze dacht echt dat ze hét was. Jezus toen hebben we haar uitgelachen (baby)


    Dat is best gemeen.


    I´m nothing special.

    Leafeon schreef:
    Ik niet.
    Ik heb dyslectisch maar ik wil er wel wat aan verbeteren . lang leven Word met grammatica en spelling controle.
    Al zijn er in nederland opeens heel veel mensjes dyslexies o.o


    Ja hè! Mijn vader, mijn zus en ik zelf hebben het alle drie. Al heb ik gelukkig alleen maar last bij stampen en spelling. Mijn grammatica is goed :)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vint dat jullie overdrijven hoor. (;

    Nee oke. Ik erger me er soms ook aan.