• Met al die vreselijke, verschrikkelijke, afschuwelijke spellingsfouten die sommige mensen maken!
    Ik stap nu naar de regering om een heropvoedingskamp op te richten voor alle kinderen die zwakbegaafd zijn in taal en spelling.

    Dus.

    Het bovenste is een grapje, maar ik vraag me toch soms écht af hoe sommige mensen hun Nederlandse examens halen, terwijl ze echt bagger zijn in schrijven.
    Wie ergert zich nog meer aan die spellingsfouten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nightstar schreef:
    (...)

    Dat is best gemeen.


    Waarom? Ze was arrogant


    All I have in life, is my imagniation.

    Stonem schreef:
    Ik vraag me soms echt af of mensen expres spelfouten maken of dat ze werkelijk zo dom zijn.

    Maar ja, ik erger me daar ook dood aan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ja :)
    *ugh, soms heb ik er zelf last van * Woeps
    Lang leve spellingscorrectie in word!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Caine schreef:
    Ik, maar dan wel echt gewoon fouten waarvan je denkt; 'hoe kun je dat fout doen ._.'


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tsja de ene heeft moeite met de Nederlandse spelling, de ander is een ramp wat wiskunde betreft.. Ik maak bijvoorbeeld met hoofdrekenen fouten waardoor de halve klas facepalmt.


    ars moriendi

    Litwick schreef:
    (...)

    Ja hè! Mijn vader, mijn zus en ik zelf hebben het alle drie. Al heb ik gelukkig alleen maar last bij stampen en spelling. Mijn grammatica is goed :)

    Ik , mijn moeder en broer hebben het. Allen 3 hebben we het verschillend. Mijn broer met lezen, ik spelling en mijn moeder grammatica , spelling.
    En openns iedereen die niet kan spellen is het O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stonem schreef:
    Ik vraag me soms echt af of mensen expres spelfouten maken of dat ze werkelijk zo dom zijn.

    Maar ja, ik erger me daar ook dood aan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Leafeon schreef:
    (...)
    Ik , mijn moeder en broer hebben het. Allen 3 hebben we het verschillend. Mijn broer met lezen, ik spelling en mijn moeder grammatica , spelling.
    En openns iedereen die niet kan spellen is het O.o


    Maar het lijkt sowieso alsof er steeds meer mensen iets hebben. Alsof we opeens allemaal ADHD hebben en Dyslectisch zijn :|


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Maar het lijkt sowieso alsof er steeds meer mensen iets hebben. Alsof we opeens allemaal ADHD hebben en Dyslectisch zijn :|

    Ik denk dat de helf niet echt is. Want geen speling controle en extra tijd met toetsen . Niet druk maken over spelling en dus minder leren.Waarschijnlijk vinden mensjes dat wat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik erger me daar ook mateloos aan. Vooral aan die ongeLOFElijk chagErijnige KIDS van tegenwoordig >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leafeon schreef:
    (...)
    Ik denk dat de helf niet echt is. Want geen speling controle en extra tijd met toetsen . Niet druk maken over spelling en dus minder leren.Waarschijnlijk vinden mensjes dat wat.


    Ik heb dat niet. Ik wilde dat niet, want ik probeer zo veel mogelijk gewoon zelf te doen ^_^ Ik bedoel, dyslexie is heel vervelend, maar zo erg heb ik het niet, dus als ik heel hard werk kan ik het ook wel voldoende halen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan er me niet aan ergeren want ik maak zelf ook een heleboel (in jullie ogen domme) fouten, kan ik er wat aan doen dat ik anderstalig ben en geen snars snap van de Nederlandse grammatica >.< Alhoewel ik wel schrijf met spellingscontrole aan dus zo erg kan ik niet zijn

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 15:53 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vreselijk vind ik dat! Echt waar, ik erger me dood hieraan! Ik verbeter iedereen de hele tijd, soms voel ik me net de enige persoon met een beetje hersens.
    We moesten bv. bij Nederlands een definitie opschrijven, kwam het woord "idee" erin voor. Toen vroeg een jongen van mijn klas: "Hoe schrijf je dat?!" Ik bedoel... Kom op! Dat leer je in het eerste jaar van de lagere school!
    Dan krijg ik stress...

    Maar ja, me erover zetten en doorgaan met mijn leven is de boodschap, zeker? Haha (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ja, ik kan me er ook wel aan ergeren. Maarja kijk, sommigen irriteren zich ook ontzettend aan de spellingsfouten op Q. Maar dan vergeten ze even dat hun iets van 19 zijn en de des betreffende persoon 11 of 12. Op 11 of 12-jarige leeftijd weet je sommige dingen ook gewoon niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh ik maak ontzettend veel fouten met grammatica. Maar zolang mensen maar snappen wat ik bedoel, wat maakt het dan uit?
    Ik kan er zelf dan niet tegen als iemand "sgat" in plaatst van schat typt. Of van die andere dingen, maar ik maak zelf zo vaak typ foutjes. Hmm natuurlijk is het vervelend als je er zelf erg op let, en je er aan gaat irriteren. Ik zelf let er eigenlijk nooit op.


    Alleen maar tranen van geluk