• Laten we het eens over 'vreemde' hobby's hebben! Wat zijn die van jou zoal? ^^
    Ik heb er tegenwoordig weer een bij gevonden - Namelijk om zelf zweepjes te maken en dat soort fratsen. Hier even een voorbeeldje, daarna laat ik het woord aan jullie over! ;D



    [Die onderste paar zijn nog niet helemaal af. Moet nog aan de handvaten werken. :x]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    En ook niet echt als vreemd. Tenzij je het naakt doet, maar dan doe je het thuis en is het nog niet vreemd. Als je het betaald doet ook niet, alleen als je het stomdronken buiten/op een feest/w.e doet. 8D

    Je wilt niet zien hoe ik dans, dat noem je wel vreemd =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Je wilt niet zien hoe ik dans, dat noem je wel vreemd =D



    Als je nagaat hoe ik het liefste zou willen dansen lach je je wss. ook rot. 8D
    Boeiend, zolang je het maar naar je zin hebt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    vroeger spaarde ik die dingetjes die aan blikjes drinken zitten waarmee je het openmaakde.
    {GEEN idee hoe ht heet} :"D

    140497x schreef:
    vroeger spaarde ik die dingetjes die aan blikjes drinken zitten waarmee je het openmaakde.
    {GEEN idee hoe ht heet} :"D


    Lipjes toch of zoiets? Weet het zelf ook even niet zeker meer. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    roleplaying...
    en snorren op plaatjes tekenen [bijvoorbeeld in de hitkrant ofzo]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    140497x schreef:
    vroeger spaarde ik die dingetjes die aan blikjes drinken zitten waarmee je het openmaakde.
    {GEEN idee hoe ht heet} :"D


    dat deed ik ook!^-^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:47 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ohohoh! ik heb er nog een!

    Met mijn hamster in haar voerbakje de kamer van mijn zusje binnenvallen en doen alsof snoozer een alien in een vliegende schotel is!

    mijn zusje word er helemaal gestoord van xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Is freeriden vreemd genoeg?

    Nice stuff. =D Wil je er 1 voor mij maken? :3 En echt vreemde hobby's heb ik niet. Just gaming.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Nice stuff. =D Wil je er 1 voor mij maken? :3 En echt vreemde hobby's heb ik niet. Just gaming.


    Wat betaal je ervoor? Gaan werkuren in hè! (bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Wat betaal je ervoor? Gaan werkuren in hè! (bat)

    Eeuwige dankbaarheid en de belofte er goed gebruik van te maken? (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik spaar mooie schriften waar ik dan niet in ga schrijven (a')


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Kleurplaten helemaal gothic maken, bewerken op internet en ze piercings geven ^_^

    Verder hou ik ervan om midden in de nacht te gaan voetballen met Fred en andermans haren in gekke kleuren te verven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb geen weirde hobby maar ik ben zelf weirdxD


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Overal dansen als ik muziek hoor en springen en dansen en zingen in de regen op straat. Lachen bij films als er iemand dood gaat, en nee ik ben niet gek, ze maken gewoon grappige geluiden...