• Laten we het eens over 'vreemde' hobby's hebben! Wat zijn die van jou zoal? ^^
    Ik heb er tegenwoordig weer een bij gevonden - Namelijk om zelf zweepjes te maken en dat soort fratsen. Hier even een voorbeeldje, daarna laat ik het woord aan jullie over! ;D



    [Die onderste paar zijn nog niet helemaal af. Moet nog aan de handvaten werken. :x]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik bewaar al mijn bioscoop kaartjes (en ik ga minstens een keer per week naar de film) in mijn schoolagenda. Dat ding kan niet meer normaal dicht nu :']


    Caution first, always.

    Pff.. vreemde hobby's. Nouja ik verzamel leuke zinnen en die schrijf ik dan op in mijn agenda. Voor de rest gitaar, piano, hardlopen, badminton en lezen. Maar dat vind ik niet heel erg raar (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yoshy schreef:
    Ik ben normaal?
    Haha,dus niet, maar ik houd ervan om in de regen te lopen :'D


    Ik ook. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Oh, ik hou ook van Fins, en ik maar denken dat alleen ik zo gek was om van een taal te houden die ik niet versta. Ik kan er echt uren na luisteren.

    It's so damn beautiful...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Valt random rare dansjes doen in de supermarkt, als leuke muziek op staat ook? Daar heb ik mijn hobby van gemaakt, alleen de blikken van de mensen zijn soms ietwat vreemd (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Valt random rare dansjes doen in de supermarkt, als leuke muziek op staat ook? Daar heb ik mijn hobby van gemaakt, alleen de blikken van de mensen zijn soms ietwat vreemd (cat)



    Haha, maar het is wel leuk. Ik heb die neiging ook vaak, alleen onderdruk ik hem op bepaalde momenten wel. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb niet echt rare hobby's (:
    tenzij jullie voetbal, winkelen en afspreken met vriendinnen raar vinden? haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Applejack schreef:
    Valt random rare dansjes doen in de supermarkt, als leuke muziek op staat ook? Daar heb ik mijn hobby van gemaakt, alleen de blikken van de mensen zijn soms ietwat vreemd (cat)


    Even druk als wanneer je thuis bent?
    *herinnert zich nog het lawaai toen ie es door de voordeur naar binnen was geslopen en jou in het appartement hoorde dansen*

    Want dan zal ik je toch echt es gaan stalken als je boodschappen doet, dat wil ik zieeeen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Severed schreef:
    (...)


    Haha, maar het is wel leuk. Ik heb die neiging ook vaak, alleen onderdruk ik hem op bepaalde momenten wel. 8D


    Ik stond laatst met vriendinnen op het station, in de broodjeszaak -want ik had niet normaal honger- Maar er kwam opeens een heel leuk liedje op, dus ik ging even raar dansen, kucht die vrouw achter de kassa opeens en schoten mijn vriendinnen keihard in de lach, omdat ik niet doorhad dat de rij al verdwenen was x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rare hobby..
    Ik kan me zo snel niet iets raars bedenken eigenlijk


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hahaha. Ik heb niet echt iets denk ik..
    Ik heb een web-shop obsessie?


    Smile and live.

    Stray schreef:
    Rare hobby..
    Ik kan me zo snel niet iets raars bedenken eigenlijk


    Nou en. I like it. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Altijd als ik alleen ben loop ik dansend door het huis, maar dat kan je niet echt tellen als hobby denk ik ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kan nu even niets bedenken, maar wel vet, die zweepjes :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DrarryMORE schreef:
    Altijd als ik alleen ben loop ik dansend door het huis, maar dat kan je niet echt tellen als hobby denk ik ^.^


    En ook niet echt als vreemd. Tenzij je het naakt doet, maar dan doe je het thuis en is het nog niet vreemd. Als je het betaald doet ook niet, alleen als je het stomdronken buiten/op een feest/w.e doet. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.