• ik zal alles even uitleggen :)
    of beter gezegd dit filmpje zal dat doen :)


    bij de meeste mensen is het nodig hem 2 keer te bekijken voor je hem begrijpt

    ik wil niet klagen ofzo *kuch* maar maken we het niet een beeeeeeeeeeeeeeeeetjeeeeeeeeeee moeilijk?
    overigens spreken ze Curacao hartstikke fout uit maar dat doet er niet toe haha

    waarom zou Nederland een stad willen (beter gezegd 3 steden) aan de andere kant van de wereld? dat slaat tog nergens op?
    en dan vinden ze bij ons (op Curaçao een eiland wat sinds 10-10-10 een land is terwijl het nog steeds een eiland is omdat het gewoon een eiland is) dat het nonsens is dat wij moeite hebben met het leren alle dingen die met Nederland en aardrijkskunde te maken hebben....

    korte samenvatting voor de mensen die het engels niet goed begrijpen:

    Nederland is een deel van het koninkrijk der Nederlanden die deel uit maakt van de Europese uni
    Nederland is verdeeld in 12 provincies waaronder noord, en zuid Holland
    Verder zijn er de Nederlandse Cariben die bestaan uit
    3 landen die sondes 10-10-10 eilanden zijn (eigenlijk zijn ze ook eilanden wand eilanden zijn nou eenmaal eilanden) die behoren toe aan het Koninkrijk der Nederlanden
    3 steden die deel uit maken van Nederland maar niet toebehoren aan een provincie of een provincie zijn

    dus ik die op Curaçao woon ben A. een Curaçaoënaar B. een Nederlander (ik zit namelijk wel in het koninkrijk der Nederlanden) en C. een europiaan..... en ik woon in de Cariben! hoe f*cked up is dat.....

    nauja ik weet niet of jullie dit wisten maar zo zit het ongeveer wat vinden jullie ervan? het slaat toch helemaal nergens op!


    Dont say why me, say try me

    Ik snap geen ruk van je uitleg. Later maar eens de video kijken als ik het kan en daar zin in heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haha het is ook moeilijk uit te leggen.....


    Dont say why me, say try me