• Hallo.

    Ik wil weer eens mijn nagels gaan lakken, maar ik heb geen idee wat.
    Het liefst iets met zwart en rood.
    Iemand ideeën?
    -Geen lieveheersbeestje, want die heeft mijn vriendin al, en dan lijkt het alsof ik haar wil kopiëren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ze net gewoon rood gemaakt x)
    Doe de helft zwart en andere helft rood?


    Sometimes it's best not to care.

    net als Bill kaulitz hoe hij zijn nagels
    had? hij had het in zwart/wit
    maar je kan ook zwart/rood doen ?

    doe om en om dus duim rood wijsvinger zwart middelvinger rood enz


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Zwart met rode bolletjes, of andersom? :')
    geen idee xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Ookal is die wel moeilijk. x3

    Ik lak nu m'n nagels, plak er dan plakband op en maak de randjes een andere kleur. Daarna van die nagel tattoo's erop. :3


    Smile and live.

    Altair schreef:


    Ookal is die wel moeilijk. x3

    zo mooi :Y)


    I feel guilty after every bite I take.

    Altair schreef:


    Ookal is die wel moeilijk. x3


    Zeer makkelijk als je stempels/stickers hebt.

    Je kan van die goedkope glitters komen, strooidingetjes en dan je nagels lakken en die glitters erops trooien, topcoat en voila :'D geeft een erg leuk effect.
    (Ik heb alleen mijn ringvingers gedaan met zilvere glitters en de rest is paars/grijs achtig van kleur ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pikachu! Dark pikachu.
    Je kan proberen een doodskop erop te zetten? Achtergrond rood met een zwarte doodskop, lijkt me wel leuk. Of zo'n gewone zwarte achtergrond en dan rode stipjes erop. (Lala, ik heb geen obsessie met bolletjes.) Of je kan op elke nagel iets anders afbeelden? Bv. een pink met rode achtergrond en dan een boompje met zwart. Ringvinger zwarte achtergrond en een rode appel erop schilderen. Middelvinger met zwarte achtergrond en dan iets in het rood erop. Dude, je kan zoveel doen. (krul)
    Haha, of al je nagels rood en telkens op de middelvinger met zwart een vuist maken waar de middelvinger uitsteekt. Dus ja, dat daarop gewoon de vinger staat afgebeeld. Lekker develish.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Diagonale streepjes. Zwart/rood/zwart/rood/enz (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen