weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ?
MALIKZAYN schreef: weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ?
MALIKZAYN schreef: weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ?
Wel als het met die bandjes niet lukt, is dat oook al goed voor me en oh Chanou, dat filmpje zou geweldig i=zijn