• They lighted up our worlds like nobody else.





    5th of october is the day!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:09 ]


    What's so bad about being different?

    Is dat hooftgebouw van sony music niet dat lelijke gebouw met die kleurtjes in het mediapark in hilversum???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nouis schreef:
    (...)

    INDERDAAD<3
    OMG IKK GA JOU DAN GEWOON AL MEETEN;O

    IK JULLIE OOK <33333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    IK JULLIE OOK <33333333


    OMG OMG OMG;O


    What's so bad about being different?

    IK HOU ZOVEEL VAN JULLIE DAT JULLIE DAT VOOR MIJ GAAN PROBEREN ECHT <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    IK HOU ZOVEEL VAN JULLIE DAT JULLIE DAT VOOR MIJ GAAN PROBEREN ECHT <333333



    EN VOOR MIJ, echt jullie zijn schatjes weten jullie dat?


    i'm broken, do you hear me.

    FABIENNE BTW HOE MOET JIJ REIZEN MET DE TREIN??? want miss kunnen we een stuk samen reizen


    What's so bad about being different?

    weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ? :3


    The soul needs autumn.

    ik kan vloeken maar ook huilen, kennen jullie dat gevoel?


    i'm broken, do you hear me.

    MALIKZAYN schreef:
    weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ? :3



    ik ga mijn best doen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MALIKZAYN schreef:
    weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ? :3


    tuuurlijk schatje!


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    ik kan vloeken maar ook huilen, kennen jullie dat gevoel?
    ik kan nu echt huilen van blijdschap he, net rolde er gewoon al een traan over mijn wang ;$

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:51 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nouis schreef:
    FABIENNE BTW HOE MOET JIJ REIZEN MET DE TREIN??? want miss kunnen we een stuk samen reizen

    Ik word gebracht door mijn vader, maar ik zou kunnen vragen of we met de trein kunnen gaan en dan kunnen meeten <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    dankje allebei, dan heb ik toch nog iets kleins waar ik een kansje op heb :Y)


    The soul needs autumn.

    Bradford schreef:
    (...)
    Ik word gebracht door mijn vader, maar ik zou kunnen vragen of we met de trein kunnen gaan en dan kunnen meeten <3333


    aawh okaay!
    omg dat zou echt wel gaaf zijn!


    What's so bad about being different?

    MALIKZAYN schreef:
    weeeetje, ik ga niet kunnen gaan maar zou iemand die gaat gewoon een handtekening van de jongens kunnen krijgen (als dat mogelijk is) of van 1 van de jongens op een simpel stukje papier en dat dan naar mij opsturen ? :3



    Wel als het met die bandjes niet lukt, is dat oook al goed voor me en oh Chanou, dat filmpje zou geweldig i=zijn :D


    i'm broken, do you hear me.