Nou heel veel rekening houden ze ook niet met school.;s Ik moet tot en met tien over 3 naar school, half uur naar huis fietsen en als ik naar Amsterdam wil moet ik 2 uur in de trein zitten.):
ik ben nu alles aan het regelen of ik treinkaartjes kan krijgen enzo,
en ik moet even kijken voor hilversum
maar ik oet ook even met iemand afspreken bij hilversum omdat ik niet waar het is
omg, ik hou nu echt van mijn vader.
heel misschien gaat hij mee dat bandje halen, en als mijn zusje dan ook meegaat, kan ik misschien extra bandjes regelen
ChelseaPayne schreef:
Gisteren konden we jullie vertellen dat de jongen op 5 oktober naar Amsterdam zouden komen. Nu kunnen we jullie eindelijk vertellen waar het precies is en hoe je er bij kan zijn. One Direction zal een Q&A doen met de fans en zal om 15:30 bij Hotel Arena zijn. De toegang is GRATIS, maar er zijn maar beperkt plekken beschikbaar. Om zeker te zijn dat je naar binnen kan, willen we je aanraden om op Zaterdag 1 Oktober tussen 14:00 en 17:00 naar het kantoor van Sony Music Nederland in Hilversum te komen en daar een polsbandje op te halen. Let erop dat we maar een beperkt aantal polsbandjes hebben die zullen worden uitgedeeld op een ‘first come first served’ basis. Zorg dus dat je op tijd bent. Alleen de mensen met een polsbandje krijgen mogen gegarandeerd naar binnen op 5 Oktober.
Dan kan ik niet ;c
ik ga dood mensen
Eigenlijk is dat best wel gemeen. Ze verwachten dus dat we twee keer gaan reizen. Van daar dat de toegang gratis is.;s
IKKUU.
en anders zeg ik hockey gewoon af, maar ik heb vandaag gemaild dat ik 2 weken niet kan hockeyen, dus gaan ze er waarschijnlijk ook niet van uit (: