• Ik zat mij nou toch eens te bedenken in de klas hoe het zou zijn als ik niet-gescheiden ouders zou hebben. Ik bedoel ik ben het zo vreselijk gewend. 'Vandaag ben je trouwens bij je vader' en hoppaaa, daar zit ik weer met al mijn spullen op mijn fiets naar mijn vader.

    Maar nou zat ik mij dus vooral af te vragen hoe dat dus zou zijn als je dan 's avond met je ouders thuis bent, en je hebt 2 gezagsvoerders. Kijk, ik heb dan 1 ouder die op mij let. Maar dan heb je er 2. Ik zou dat dus echt super bedreigend vinden. Maarja, dat is omdat ik het niet zo gewend ben. vinden jullie (en dan bedoel ik de kinderen die geen gescheiden ouder hebben) het niet vervelend om continu 2 gezagsvoerders om je heen te hebben? Of juist niet? Leg uit (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Illuminati schreef:
    Ik heb mijn ouders alleen bij elkaar gekend als ruziënde mensen. Dat was geen pretje. Maar ik vond het fijn dat mama en papa bij elkaar waren.
    Nu zijn ze inmiddels 2 jaar uit elkaar en ik mis het wel. Ik zie bij mijn oom en tante -die bij elkaar zijn- dat ze gelukkig met elkaar zijn en merk ook zo hoe het bij andere mensen is.
    Niet echt nuttig voor jou, maar ik wilde het gewoon ff zeggen (:

    Awhh.. dat lijkt me wel echt kut.. Ja kijk, ik kan het me dus gewoon niet meer voorstellen. Ik was 6 of 7 geloof ik toen ze gingen scheiden. Maar het lijkt me echt kut dat je gewoon nog weet hoe het was. Dat lijkt me veel erger.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Neen, kheb een prima band met mn beide ouders :D En ze zijn samen ook super gelukkig dus een hele happy family

    Ja, ik vind dat vervelend. Maar 1 vind ik ook al te veel, dus ja. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een goede band met mijn ouders :3.
    Mijn moeder is wat strenger dan mijn vader maar dat is niet echt een probleem.Soms mag iets niet van mijn moeder maar wel van mijn vader das wer handig:Y).Ik vind het stiller in huis als mijn vader of moeder weg is . soms is het wel fijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het niet vervelend, want het is eigenlijk alleen mijn moeder die zich moeit en 'gezagvoerder' is. Mijn vader trekt zich van niet zoveel aan. Hij vraagt wel eens om iets te doen ofzo, maar mijn moeder is eigenlijk de grootte moeial. Zij zegt wat mag en wat niet mag, wat moet en bla bla bla


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil absoluut niet dat mijn ouders uit elkaar gaan, maar het heeft wel nadelen, ja. Mijn ouders denken namelijk nogal eens verschillend. Dan zegt de een 'ja' en de ander 'nee'. En álles moet even met de ander 'overlegd' worden of het is weer van 'vraag maar aan je vader/moeder'. En dan ga je naar die persoon, stuurt die je weer terug ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik.. spreek me maar niet uit over mijn 'ouders'.

    Maar goed :Y) Ik heb er dus niet veel ervaring mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Atropos schreef:
    (...)
    Awhh.. dat lijkt me wel echt kut.. Ja kijk, ik kan het me dus gewoon niet meer voorstellen. Ik was 6 of 7 geloof ik toen ze gingen scheiden. Maar het lijkt me echt kut dat je gewoon nog weet hoe het was. Dat lijkt me veel erger.

    Is het ook.
    Maar als je bedenkt dat ze om de meest nutteloze dingen ruzie hadden ben je écht wel blij dat ze nu gescheiden zijn (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben blij dat mijn ouders nog bij elkaar zijn en van elkaar houden. Ze zitten op één lijn en dat is best fijn, omdat je anders niet weet waar je naar moet luisteren.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik zou graag willen dat mijn ouders nog bij elkaar waren (bloos)


    -

    Neen, ik vind er niks bedreigend aan. Ze zijn niet bedreigend en zo komen ze ook niet over. Ik zou het me niet kunnen voorstellen hoe het zou zijn als ze gescheiden zouden zijn.

    Ik ken mijn moeder niet, dus ik kan me niet voorstellen hoe het is als zij iets over me te zeggen zou hebben :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vraag me ook af hoe dat is. Ook gewoon hoe het is om 1 vaste basis te hebben, om niet alles kwijt te raken, om chaos te voorkomen, om zekerheid te hebben. Ja, ik vraag me af hoe dat is.


    Life is hard and then we die

    Nee, juist fijn. Als ik iets wil vraag ik het aan mijn moeder, en als ik iets niet snap vraag ik het aan mijn vader. Doordat ze met z'n tweeën over dingen kunnen praten kunnen ze betere besluiten vormen, die helaas ook niet altijd in mijn voordeel werken. Maar ze hebben wel allebei een fulltime-baan, dat is zeker een voordeel (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vraag me ook af hoe dat is. Ook gewoon hoe het is om 1 vaste basis te hebben, om niet alles kwijt te raken, om chaos te voorkomen, om zekerheid te hebben. Ja, ik vraag me af hoe dat is.


    Ja, kijk dat heb ik dus ook. Het lijkt me aan de ene kant ook echt heerlijk om gewoon alles op een plek te hebben. Ik bedoel, ik wil 's ochtends gaan fietsen. Maar toen ik de avond ervoor van mijn moeder naar mijn vader was gegaan, had ik geen jas aan. Dus nee, dan moet mevrouw maar zonder jas naar school. Of dan ligt mijn wiskunde boek in het andere huis. En hoppaaa, daar gaan we weer. Je moet echt altijd georganiseerd zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.