• Ik moet dus een postkaartje of zo schrijven en daarbij moet ik de het woord (de)vakanties gebruiken (Meervoud dus). In het enkelvoud is "de vakantie" al les vacances. Wat is dan het meervoud? Ik vertrouw google vertaler namelijk niet en in mijn boek staat het ook niet. Ik zou ook een zin mogen gebruiken met iets als (de) vakantie is altijd leuk...

    Zou iemand me hierbij kunnen helpen, met vertalen of zo? Dit is namelijk voor een taak die mijn lerares gezellig heeft verzonnen en dus niet in het boek staat. En het is een volgens mij ook nog een B-cijfer.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:40 ]


    Are you lost?

    Les vacances is het ook in het mv.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Het is gewoon les vacances (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    omgg, ik wou ook net een topic maken of iemand me kon helpen met frans xd hahahh
    ik moet 20 zinnetjes bedenken en naar het Frans vertalen die wij zouden kunnen vragen aan de lerares en 10 die de lerares aan ons zou kunnen vragen/zeggen, heelp mee =d


    T O K I O H O T E L < 3

    Sanity schreef:
    Les vacances is het ook in het mv.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NinaNOISE schreef:
    omgg, ik wou ook net een topic maken of iemand me kon helpen met frans xd hahahh
    ik moet 20 zinnetjes bedenken en naar het Frans vertalen die wij zouden kunnen vragen aan de lerares en 10 die de lerares aan ons zou kunnen vragen/zeggen, heelp mee =d


    Aaawh, dat is echt pech voor je. Daar heb ik een hele lijst van maar die ligt in mijn kluisje. (:

    OT: Les vacances kan zowel enkelvoud als meervoud zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    http://translation.babylon.com/english/to-french/

    Hoppa en dan nog even nalopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sanity schreef:
    Les vacances is het ook in het mv.


    Oké, dankjewel :].


    Are you lost?

    Glameow schreef:
    (...)

    Aaawh, dat is echt pech voor je. Daar heb ik een hele lijst van maar die ligt in mijn kluisje. (:

    OT: Les vacances kan zowel enkelvoud als meervoud zijn.

    hahahh jammer!


    T O K I O H O T E L < 3

    NinaNOISE schreef:
    (...)
    hahahh jammer!

    Ik ga je even helpen in pb (:


    Owl you need is love.