• Je vraagt je nu waarschijnlijk af why the fuck moet zij dat weten?
    Maar mijn vrienden zeggen dat als je links of rechtshandig bent dat je dan ook daar je gsm steekt. Maar bij mij is dit dus niet zo, ik ben rechts en ik steek hem altijd links. Rechts zit hij gewoon niet goed. En ik ben blijkbaar de enige van mijn vrienden die dit doet. Nu hoop ik dat iemand anders dit ook doet want anders vind ik mezelf gek ._.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 13:50 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Rechts en ik ben rechts (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik draag mijn gsm niet constant bij me... :W
    Soms in mijn handtas en soms in mijn linker of rechte broekzak. Het maakt mij niet uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sestican schreef:
    Rechts en ik ben rechts (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik ben rechtshandig en steek die ook altijd links. Rechts past gewoon niet en daar zit mijn zakdoek altijd.

    Rechts in m'n schoen, en ik ben rechts (:

    Meestal rechts in mijn broekzak en links in mijn beha. Kan wel kloppen, want ik ben rechtshandig, maar heb met veel dingen een voorkeur voor links. :]

    - Oh ik besef me net dat ik 'm alleen rechts droeg vandaag, omdat m'n rechter zak al volzat. Normaal doe ik dat ook niet. Ik draag bijna alles links, terwijl ik rechtshandig ben.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:11 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beiden (:


    Olive

    Disneyfied schreef:
    Ik ben rechtshandig en steek die ook altijd links. Rechts past gewoon niet en daar zit mijn zakdoek altijd.


    Haha, ja ik steek mijn zakdoek daar ook altijd! Jeej toch iemand die hetzelfde doet n,n


    Stop trying to control everything and just let go.

    ik steek mijn gsm meestal in mijn tas en als ik men uggs aan heb, in men uggs.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Soms rechts soms links, licht er aan wat het beste uitkomt. Als ik mijn mp3 bij me heb meestal links, maar soms ook rechts als ik alleen mijn linker oortje in heb. Andere keren zit hij rechts. Soms zit hij in mijn tas, als ik geen zakken heb. Ik heb niet echt een vaste plek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    rechtshandig en hij zit links

    Kathryn schreef:
    Beiden (:


    Ex astris, sciencia

    Sestican schreef:
    Rechts en ik ben rechts (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar meestal heb ik hem gewoon in mijn hand verslaafd


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als hij maar ergens zit, maakt me niet uit waar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.