• Mewn, wat een ellende.

    Ik heb twee crushes. -kuch- Ja, twee. Daan en Jelle. (Niet de echte namen.)
    Daan zat bij mij in de klas, en daar was ik als eerste verliefd op. Jelle zit nu bij me in de klas, en daar ben ik sinds een maand of zo verliefd op, of iedergeval, dat denk ik.
    Ik heb alleen het idee dat Daan mij niet ziet zitten, maar mij vriendin wel. Het zit zo: Ik ging naar mijn kluis, waar Daan ook bij stond met een vriend. Eline ging op een bankje naast het kluisjes-blok zitten, terwijl ik naast haar naar mijn sleutels zocht. Komt Daan aanlopen, loop ik weg omdat ik ze heb gevonden. Kwam hij nou voor mij of voor mijn vriendin? Hij besteedde iedergeval geen aandacht aan me en praatte de hele tijd met Eline. Ik was echt chagrijnig dus ik liep nadat ik mijn boeken had gepakt meteen weg.
    Tijdje later.
    Ik sta met twee vriendinnen bij de kluis van Ilse, en aan de overkant staat Jelle met een meisje. Geen idee hoe ze heet. In mijn ooghoek zie ik Jelle weglopen, en Ilse zegt: 'Zie je wel! Hij heeft wel wat met die blonde, hij gaf 'r een zoen op 'r mond!'
    Ik in shock, maar ik deed natuurlijk alsof ik het leuk voor hem vond. Ik voelde me alleen waardeloos vanbinnen.
    Ik liep naar buiten, en pakte mijn fiets. Daarna fietste ik het schoolplein op om te vragen aan twee meisjes uit mijn klas die erg close zijn met Jelle. Ik zeg: 'Jelle heeft wel wat met dat blonde meisje.'
    Tanja keek opeens heel geschokt en zei: 'Niet waar. Hij heeft met niemand, en zeker niet met haar.' Of zoiets. Toen liepen ze weg omdat ze naar huis gingen. Dus nu weet ik niet; hebben ze nou wat of niet? Of heeft mijn vriendin het verkeerd gezien dat ze elkaar een kus gaven?

    I'm dying. Ik ben echt van plan voor de komende 20 jaar niet meer verliefd te worden. -cry-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat ken ik. Ik kreeg vandaag een smsje van mijn crush dat hij een vriendin heeft.. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb met mezelf afgesproken niet meer verliefd te worden, en ik houd het toch al een paar jaartjes vol. Leren?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik heb met mezelf afgesproken niet meer verliefd te worden, en ik houd het toch al een paar jaartjes vol. Leren?

    Tell me, hoe doe je dat? Ik heb volgens mij namelijk een zwak voor lieve jongens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heeft hij geen hyves ofzo waarop je dat kunt zien? :x

    Tsja, liefde is klote. Meer heb ik er niet op te zeggen.

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    :O Das best wel zielig voor je!

    Ehm... tja, ik heb nie echt raad ofzo voor je :$

    I wish you luke!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Tell me, hoe doe je dat? Ik heb volgens mij namelijk een zwak voor lieve jongens.

    Heb eigenlijk geen idee hoe ik het doe. Ik kijk gewoon anders naar jongens, daarbij ontloop ik jongens waarvan ik wel weet dat ik daar op zou kunnen vallen. :Y) misschien moet je daar maar eens mee beginnen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lagoon schreef:
    Heeft hij geen hyves ofzo waarop je dat kunt zien? :x

    Tsja, liefde is klote. Meer heb ik er niet op te zeggen.

    Sterkte (flower)

    Bij Jelle staat er bij zijn WWW: Having a great feeling @ -
    En Daan komt nooit op hyves ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hush schreef:
    (...)
    Heb eigenlijk geen idee hoe ik het doe. Ik kijk gewoon anders naar jongens, daarbij ontloop ik jongens waarvan ik wel weet dat ik daar op zou kunnen vallen. :Y) misschien moet je daar maar eens mee beginnen.

    -Zuuuuuuuuuuuuuuuucht-
    Wens me er maar succes mee. o.o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    -Zuuuuuuuuuuuuuuuucht-
    Wens me er maar succes mee. o.o

    Succes.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Succes.<3

    Dankjewel, hihi.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Liefde bestaat voor de voortplanting =D

    2Krull4U schreef:
    Liefde bestaat voor de voortplanting =D

    Nou dan ga ik mezelf niet voortplaten.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    2Krull4U schreef:
    Liefde bestaat voor de voortplanting =D


    Wat denk jij ouderwets zeg:8


    Queen of Hell is my name

    Wat denk jij ouderwets zeg


    laat der toch^^ iedereen zijn eigen mening, als het ouders werts is noprobleeme.

    en tjah ik geloof er niet meer in in liefde dan.


    Some angels have no wings.

    Ik heet ook Eline x'd
    I agree. Ik wil ook de komende 20 jaar ofso niet meer verliefd worden.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.