• Niall Horan weet dat het zo is, hij is de onpopulairste en minst geliefde jongen van One Direction. Hij zou er alles aan doen om eens wat meer op te vallen en meer aandacht van de meisjes te krijgen, in plaats van de anderen. Op een dag ziet hij het wanneer hij op internet rondkijkt. Alle aandacht voor Harry en Louis, met hun speciale bromance. Niall ziet dit als de perfecte optie. Hierdoor wordt hij steeds closer met zijn vriend Liam, die op dat moment een echte vriend nodig heeft nu zijn moeder ernstig ziek is. Niall krijgt zijn aandacht van de dames en plukt een fanmeisje uit om met hem te daten, maar hoelang hij ook met haar omgaat en hoe lief ze ook tegen hem is, kan hij Liam maar niet uit zijn hoofd krijgen.
    Wat gebeurt er als Niall zichzelf ervan verdenkt verliefd te zijn op Liam? Wat als Liam's moeder voor zo ver mogelijk geneest en Liam, Niall's steun hartelijk bedankt. Als Harry erachter komt van de gezellige avond die Niall en Liam met elkaar hebben meegemaakt, maar dat Liam het niet kon.


    Het wordt een Niam story, omdat ik dat al vrij lang wil doen. So, what do you think?

    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Waarschuwen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nee; dat komt puur omdat ik niet van 1D hou.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ... Goh.. Ik heb niet zoveel met 1D.. (Lees: Niets)
    Maar de storyline spreekt me wel aan...

    Doen of niet? Doen
    Origineel? Best wel
    Titel? Erm.. *verstopt zich*
    Waarschuwen? ... doe maar. Dat zie ik wel of het me aanstaat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    slowpoke schreef:
    nee; dat komt puur omdat ik niet van 1D hou.


    Misschien zou je gewoon even de verhaallijn kunnen beoordelen? Even je haat opzij zetten? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    StoryBelle schreef:
    ... Goh.. Ik heb niet zoveel met 1D.. (Lees: Niets)
    Maar de storyline spreekt me wel aan...

    Doen of niet? Doen
    Origineel? Best wel
    Titel? Erm.. *verstopt zich*
    Waarschuwen? ... doe maar. Dat zie ik wel of het me aanstaat.


    Bedaaaankt! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hou niet van bromance verhalen.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Bedaaaankt! _O_


    You're lucky I like stories with gay people (joehoe)
    XD Anyway, veel success, ik hoor wel van je.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Netsky schreef:
    Ik hou niet van bromance verhalen.(krul)


    Ik normaal ook niet echt, maar ik vind het leuk om eens te schrijven en even iets anders dan cliché lovestories te schrijven. Maar ja, niet iedereen houdt ervan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eigenlijk niet, omdat ik niet houd van dat hele jongensgedoe bij elkaar zoals drarry. I'm sorry! Maar je kan het best wel doen voor degene die het wel leuk vinden


    All I have in life, is my imagniation.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik normaal ook niet echt, maar ik vind het leuk om eens te schrijven en even iets anders dan cliché lovestories te schrijven. Maar ja, niet iedereen houdt ervan. (:

    Maar ik vind je verhaallijn wel leuk en aangezien jij zo goed kan schrijven kan het niet fout zijn, maar ik ga hem niet lezen (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Videotape schreef:
    Eigenlijk niet, omdat ik niet houd van dat hele jongensgedoe bij elkaar zoals drarry. I'm sorry! Maar je kan het best wel doen voor degene die het wel leuk vinden


    Bedankt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Netsky schreef:
    (...)
    Maar ik vind je verhaallijn wel leuk en aangezien jij zo goed kan schrijven kan het niet fout zijn, maar ik ga hem niet lezen (krul)


    Haha toch bedankt! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha toch bedankt! (:

    Zolang je verder doet met Londen Art is het goed! :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Voor mensen die van gay (en dan bedoel ik ook effectief twee jongens en niet als scheldwoord zoals domme mensen dat meestal wel eens gebruiken), dus voor mensen dat van dat soort stories houden, zoals Drarry, is het wel origineel en zeg ik doen!
    Ook al zou ik hem niet lezen.. xx

    Netsky schreef:
    (...)
    Zolang je verder doet met Londen Art is het goed! :'D


    Haha natuurlijk. Ik ben er toch nog niet zeker van dat ik dit ga doen, misschien ga ik hem wel schrijven, maar zet ik hem niet online. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hastings schreef:
    Voor mensen die van gay (en dan bedoel ik ook effectief twee jongens en niet als scheldwoord zoals domme mensen dat meestal wel eens gebruiken), dus voor mensen dat van dat soort stories houden, zoals Drarry, is het wel origineel en zeg ik doen!
    Ook al zou ik hem niet lezen.. xx


    Bedaaaankt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking