• Niall Horan weet dat het zo is, hij is de onpopulairste en minst geliefde jongen van One Direction. Hij zou er alles aan doen om eens wat meer op te vallen en meer aandacht van de meisjes te krijgen, in plaats van de anderen. Op een dag ziet hij het wanneer hij op internet rondkijkt. Alle aandacht voor Harry en Louis, met hun speciale bromance. Niall ziet dit als de perfecte optie. Hierdoor wordt hij steeds closer met zijn vriend Liam, die op dat moment een echte vriend nodig heeft nu zijn moeder ernstig ziek is. Niall krijgt zijn aandacht van de dames en plukt een fanmeisje uit om met hem te daten, maar hoelang hij ook met haar omgaat en hoe lief ze ook tegen hem is, kan hij Liam maar niet uit zijn hoofd krijgen.
    Wat gebeurt er als Niall zichzelf ervan verdenkt verliefd te zijn op Liam? Wat als Liam's moeder voor zo ver mogelijk geneest en Liam, Niall's steun hartelijk bedankt. Als Harry erachter komt van de gezellige avond die Niall en Liam met elkaar hebben meegemaakt, maar dat Liam het niet kon.


    Het wordt een Niam story, omdat ik dat al vrij lang wil doen. So, what do you think?

    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Waarschuwen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    slowpoke schreef:
    nee; dat komt puur omdat ik niet van 1D hou.

    ^ Dit. met nog de extra reden dat het zo is zo erg voorspelbaar wordt.


    comfort in c h a o s

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Misschien zou je gewoon even de verhaallijn kunnen beoordelen? Even je haat opzij zetten? (:


    spreek niet gelijk over "haat"; ik zei dat de story niets voor mij is.


    | Reality is for people that lack imagination |