• Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik voel me gewoon raar.
    Lachen lukt mij niet meer. Het enige wat ik nog voor elkaar krijg is een
    neppe glimlach. Misschien komt het door school. Ik zit nu in de 3e op het
    nieuwe TOC in Den Helder. Elke avond weer, als ik in mijn bed lig, gaat er
    door mijn hoofd; wat zal er gebeuren? Wat zullen ze zeggen/denken?
    Zal ik weer gepest worden of val ik nog steeds niet op?
    Ik ben van mezelf heel onzeker en verlegen, kan het daar aan liggen?
    Dat ik er darom niet bij hoor? Hebben ze gelijk, dat ik zo lelijk ben?
    Ik kan er met niemand over te praten, deels omdat ik het niet durf en
    deels omdat ik mensen niet vertrouw.
    Op sommige momenten voel ik me zo verdrietig dat ik met een mes voor de
    spiegel sta. En dat is sirieus.
    Dan vraag ik me af; Wie zal me missen? Is het niet beter dat ik weg ben, aangezien
    niemand dan mijn lelijke kop hoeft te zien? Die gedachten maken mij ook bang.
    Ik weet dan niet wat ik zal doen, het gaat automatisch en ik voel me er beter op.

    Ik laat het mes dan zakken en kijk een lange tijd naar mezelf. Hopend dat
    er ooit iets kan verranderen.
    Ik voel me exht verachrikkelijk en zit nu te janken terwijl ik dit typ.
    Sorry voor dit gezeik, ik wou gewoon mijn verhaal kwijt.
    En sorry voor de spelfouten, ik kan niet goed typen als ik huil.

    Ik weet niet precies waar dit topic hoort, ook daarvoor sorry.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ahww, en van de spelling fouten vallen wel mee, althans ik las er over heen denk ik dan.

    Maar, probeer aan het positieve te denken.
    Het is moeilijk, ik weet het. Ik moet het zelf ook leren.
    Maar, elke avond zit ik dan te denken van; ik wil niet, ik haat et, ik wil iets doen wat ik leuk vind.. Maar ja.. die doe ik dus niet..

    Maar terug bij jou, hieruit word je alleen maar sterker door (:
    Probeer dat te geloven,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je hoeft voor al die dingen echt geen sorry te zeggen.

    Begrijp een ding heel goed, er is altijd iemand die jou zal missen. Ook al lijkt dat niet zo, het is wel zo.
    En daarbij, iedereen is uniek, iedereen heeft iets speciaals. Als je echt gepest word, is dat omdat de pesters onzeker zijn en jou pesten zodat ze zelfverzekerder worden. Ze zijn in feite net zo onzeker als jij bent. Geloof me meisje, die pesters zijn het niet waard om jezelf voor pijn te doen. Lach hun uit, dat ze elke dag naar jou hoofd moeten kijken en zich eraan ergeren, want dat is hun eige, dikke schuld, dat ze niet zien hoe mooi jij werkelijk bent. Want elk meisje is mooi. Wacht maar tot hun later jou auto mogen wassen, want zulke mensen schoppen het echt niet ver.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 23:49 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moest trouwens gelijk aan dit plaatje denken;
    15 things to remember


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Allereerst; er is dus NIKS mis met jou oke! Er is iets mis met die mensen om je heen. Meestal is het jaloezie, soms is het verveling, maar vaak heeft het ook te maken met hun eigen problemen. Natuurlijk trek je het je persoonlijk aan, het is niet leuk wat die mensen zeggen, maar probeer je alsjeblieft te bedenken dat het niet jouw probleem is! Ze zoeken altijd de mooiste mensen op, altijd de mensen die het meest begaan zijn met andere mensen en daardoor moeilijk wat terug kunnen zeggen.
    Ik zeg het je nog 1 keer, het is niet jouw schuld, echt niet. Probeer misschien wat autoriteit op te zoeken? Leraren, ouders, vertrouwenspersonen? Het komt echt goed meisje maar heb er vertrouwen in. En onthoudt, het is niet jouw schuld.


    Life is hard and then we die

    Ik zou je graag raad geven, maar ik ben zo anders dan jij.
    In mijn ogen is elk mens speciaal en zou elk mens schijt moeten hebben aan zijn of haar omgeving, maar om mijn visie gaat het nu niet.
    Waarom ben je zo ontevreden met jezelf? Is het je uiterlijk? Als het om je uiterlijk gaat, dat kun je gemakkelijk veranderen, mocht je er écht niet tevreden mee zijn. En daar gaat het om, dat jíj ermee tevreden bent, wat andere mensen denken zou niet mee mogen spelen.
    Probeer jezelf te accepteren zoals je bent. Echt. Het geeft verlichting en zelfvertrouwen.
    Heb nu maar wat random dingen getypt, een beetje onsamenhangend. But usefull I hope.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ten eerste, je hoeft geen sorry voor al die dingen te zeggen. Dat is echt niet nodig.

    Feline, begrijp dat iedereen uniek is. Dat iedereen iets heeft wat hem of haar speciaal maakt. En geloof me als ik zeg dat er altijd iemand is die je zal missen. Misschien zie je het niet, misschien laat diegene zich nog niet zien. Maar er zal ALTIJD iemand zijn die je mist. Het maakt niet uit wat anderen zeggen over jou. Jij weet wie je bent en jij bent de enige die over jezelf kan en mag oordelen. Pesters zijn zelf heel onzeker en proberen dat gevoel weg te krijgen door anderen ook onzeker te maken. Ik geloof niet dat je lelijk bent. Geloof in jezelf, want jij bent beter dan hun. Veel en veel beter. Dont give up girl, never give up!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 0:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat echt veel mensen, en dan vooral tieners, deze perioden meemaken in hun leven. Ik ken je niet, ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet niets van je persoonlijkheid af.. maar alleen al aan het feit dat ik zie dat je hier zo erg mee in zit weet ik dat je prachtig bent. Niemand hoeft jou te zeggen dat je lelijk bent. Want er zal altijd iemand zijn die je, no matter what, prachtig zal vinden, zowel uiterlijk als je innerlijk. Niet opgeven want ik weet wel zeker dat alles binnenkort weer goed komt. Het is gewoon een kwestie van in jezelf te geloven en de juiste vrienden zoeken. Vrienden die echt je om geven en voor je op zullen komen. En besides, je hebt heel Quizlet nog achter je staan! xx

    Hastings schreef:
    Ik denk dat echt veel mensen, en dan vooral tieners, deze perioden meemaken in hun leven. Ik ken je niet, ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet niets van je persoonlijkheid af.. maar alleen al aan het feit dat ik zie dat je hier zo erg mee in zit weet ik dat je prachtig bent. Niemand hoeft jou te zeggen dat je lelijk bent. Want er zal altijd iemand zijn die je, no matter what, prachtig zal vinden, zowel uiterlijk als je innerlijk. Niet opgeven want ik weet wel zeker dat alles binnenkort weer goed komt. Het is gewoon een kwestie van in jezelf te geloven en de juiste vrienden zoeken. Vrienden die echt je om geven en voor je op zullen komen. En besides, je hebt heel Quizlet nog achter je staan! xx


    Helemaal met haar eens.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.