• they are not just normal persons, today was not just a normal day. today they became number 1 in the UK. we are the proudest girls on earth.

    we didn't wear protection, we've got the infection, direction infection, the only injection, is marry One Direction

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 15:18 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga maar es slapen, anders ben ik morgen weer een wrak en sta ik heel charmant op de schoolfoto ._.
    dus SWEEET DREAMS LIEVE SCHATJES :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    SCHATJES IK GA NAAR BOVEN!

    ik kom nog wel even op twitter enzo.
    ik spreek jullie morgen weer wel, ik weet niet hoelaat ik thuis ben, want ik heb 40 minuten rooster en dan weet ik nu even niet hoelaat ik thuis ben!

    SLAAP LEKKER LIEVERD EN TOT MORGEN <333333333333

    SLAAP LEKKER XXX


    Some things are changing too much.

    Schatjeeees.. ik gaa nu oook):
    Moet er morgen weeer vroeg uit en ik moet ff vroeger uit omdat ik het niet red om mijn haar anders morgen ochtend te doen.. aha want ik red het niet omda ik nog mousse in mijn haar moet doenxD
    maaaaaaar ik spreeek jullie morgen wel weer schatjes.. ik ben om 10 over 4 uit en dan gaa ik waarschijnlijk hw met een vriendin maken en daarna kom ik online en ondertussen leer ik ook nog Engels(:

    SLAAAP LEKKER ALLERLIEFSTE SCHATJES<3
    LOVE YOU ALL!


    What's so bad about being different?

    slaap lekker voor iedereen die gaat slapen xd


    Some things are changing too much.

    Ohja Joëlla, van dat andere topic nog: je had me uitgenodigd voor pingchat en hij doet het weer es niet s:
    Dus wat is je naam ding daar? Hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Lieve mensjes diegaan slapen
    droom over vijf geweldige jongens maar ook over ons
    droom over de meeting die er zeker gaat komen
    Love you and sweet dreams my loves TOT MORGEN
    <333333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Iedereen die gaat slappen, WELTRUSTEN <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Snickers schreef:
    Ohja Joëlla, van dat andere topic nog: je had me uitgenodigd voor pingchat en hij doet het weer es niet s:
    Dus wat is je naam ding daar? Hahah

    Uhm..
    weet ik niet uit mn hoofd, en mn ipod doet stomm tegen mij.
    ik zal morgen even kijken, goed?
    x


    Some things are changing too much.

    @Joëlla Ik heb jou ook nog niet op Pingchat, wat is je naam???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Serieus, die mensen laten me al sinds 12 augustus wachten totdat ik op mijn pottermore account kan ):


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    lieve lieve lieve lieve lieve lieve lady's,
    voor mij is het ook tijd om te gaan, morgen weer school en het is ee ndruk weekend geweest. ik heb zo veel rugpijn door het werk, dus mijn bed zal deugd doen, onthoud dat ik jullie Amazayn vind en dat jullie stuk voor stuk schatjes zijn ! droom over die leuke jongens en oh tot morgen <3333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    lieve lieve lieve lieve lieve lieve lady's,
    voor mij is het ook tijd om te gaan, morgen weer school en het is ee ndruk weekend geweest. ik heb zo veel rugpijn door het werk, dus mijn bed zal deugd doen, onthoud dat ik jullie Amazayn vind en dat jullie stuk voor stuk schatjes zijn ! droom over die leuke jongens en oh tot morgen <3333333333333333333333333

    WELTRUSTEN SCHAT <333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Volgens mijn ben ik nu de enige hier die nog online is :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    nee eik ben er nogg haha
    maar ik ook xd

    dus lekkerslapen en tot morgen <333333333

    Sweet 1d dreams ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Slaap lekker lieverds xxx


    Some things are changing too much.