• they are not just normal persons, today was not just a normal day. today they became number 1 in the UK. we are the proudest girls on earth.

    we didn't wear protection, we've got the infection, direction infection, the only injection, is marry One Direction

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 15:18 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik heb bijna 40 topics gemist hahaha, maar zat ook mijn vakantie tussen,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChaeRim schreef:
    Maar liefjes, ik ga naar bed, want morgen is weer school en ik heb nu al flinke haat aan school ook al heb ik nu pas alleen nog de planningen. >_<
    BYEEEE LOVELY'S <333

    GOODNIGHT xx


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    (...)JA EN DAN GA IK OOK MEE EN DAN DFKSJFKLSDJFKLSFD


    ja dat zou geweldig zijn !


    i'm broken, do you hear me.

    ik ga even mijn tas inpakken en zo weg, want ik moet engelse grammatica nog even leren ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OH MY GOD, mijn vader was net WMYB aan het neuriën terwijl hij echt bijna nooit neuriet :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    Ik kende hun eigenlijk wel al voordat ze hier op Q ook bekend waren, maar echt niemand kende ze toen en al mijn vriendinnen vonden ze allemaal stom en zeiden dat ze het nooit zouden maken xd


    HE ZO GING HET OOK BIJ MIJ, dankzij one direction ken ik quizlet eigenlijk xd


    i'm broken, do you hear me.

    Heey, ik bedacht me net iets, als we dan gaan meeten, wat gaan we doen dan, want het lijkt me niet dat we de hele dag op Utrecht centraal station gaan rondwandellen xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    HE ZO GING HET OOK BIJ MIJ, dankzij one direction ken ik quizlet eigenlijk xd


    DAT HAD IK OOK;O


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ja dat zou geweldig zijn !
    hmm dan moet ik wel kijken of dat kan, aangezien ze met de trein gaat, en dan moet ik ook nog terug met de trein hahaha. MAAR is Roosendaal ver voor jou? want dat is voor ons 3 euro met de bus ofzo (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)hmm dan moet ik wel kijken of dat kan, aangezien ze met de trein gaat, en dan moet ik ook nog terug met de trein hahaha. MAAR is Roosendaal ver voor jou? want dat is voor ons 3 euro met de bus ofzo (:

    hmm ik ga eens kijke xd


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    hmm ik ga eens kijke xd
    OKE (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    What's so bad about being different?

    volgens mij zou ik er met de trein gerakenm dan zou ik eerst bus naar antwepen moete pakken dan trein naar roosedaan maar ik rij gratis met de bus dus dan zou het enkel trein zijn, ik ga morgen is beter kijke xd


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    HE ZO GING HET OOK BIJ MIJ, dankzij one direction ken ik quizlet eigenlijk xd


    ik kende quizlet al wel met die verhalen enzo, en nooit een account aangemaakt, mijn account is speciaal aangemaakt voor dit topic, en al mijn berichten op 1 na heb je in deze topics xd, bijna 1000 al ;o

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 22:06 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    volgens mij zou ik er met de trein gerakenm dan zou ik eerst bus naar antwepen moete pakken dan trein naar roosedaan maar ik rij gratis met de bus dus dan zou het enkel trein zijn, ik ga morgen is beter kijke xd
    oke is goed (: dan hoor ik het nog wel hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.