• they are not just normal persons, today was not just a normal day. today they became number 1 in the UK. we are the proudest girls on earth.

    we didn't wear protection, we've got the infection, direction infection, the only injection, is marry One Direction

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 15:18 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ahaha
    ik ben echt blij dat jullie nog iemand voor Zayn nodig hadden in het verhaal.
    en toen kwam ik op dit topic.
    en toen:
    KABOEEEEEEM.
    Daar waren leuke mensjes (:


    Some things are changing too much.

    Dat topic hiervoor heette toch Weetjes 'n stuff, dan heb ik er ook in gepost :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    ik was bij de eerste topics op kamp, en toen ik terug kwam ben ik gelijk er bij getrokken xd hahah ik weet nog dat ik iets zei van sorry maar ik wil niet storen blablabla want ja ik dacht misschien zijn dat kei goei vriendinne en wille die er niemand bij xd


    ojaaa dat weet ik nog!


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:
    oke ik wil nu wel eens weten, wie is er al in dit topic VOORDAT het Fan Topic heette, maar One Direction Info? want van dat ik weet waren alleen Lianne en ik hier, en toen zei ik van ja zullen we een echt Fan Topic gaan maken hihi.


    Ik had dat Topic wel eens doorgelezen, maar nooit gepost. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    ik was bij de eerste topics op kamp, en toen ik terug kwam ben ik gelijk er bij getrokken xd hahah ik weet nog dat ik iets zei van sorry maar ik wil niet storen blablabla want ja ik dacht misschien zijn dat kei goei vriendinne en wille die er niemand bij xd

    Yep, daar was ik eerst ook bang voor. Maar gelukkig zijn we allemaal niet zo <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    ik was bij de eerste topics op kamp, en toen ik terug kwam ben ik gelijk er bij getrokken xd hahah ik weet nog dat ik iets zei van sorry maar ik wil niet storen blablabla want ja ik dacht misschien zijn dat kei goei vriendinne en wille die er niemand bij xd


    dat weet ik nog, want dat was volgens mij het moment waarop ik er ook bij kwam, en toen heb ik dat ook gezegd volgens mij.
    Omdat ze op girlscene zo stom deden:$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nouis schreef:
    (...)

    ojaaa dat weet ik nog!
    mhihihihi
    en toen poste ik ook fotos en toen excuseerde ik me voor het spamme en toen zeide jullie dat het niet erg was wanrt zo kon je je collecti uitbreide xd
    oh man toen waren jullie AL SCHATJES


    i'm broken, do you hear me.

    robiinnx schreef:
    (...)

    dat weet ik nog, want dat was volgens mij het moment waarop ik er ook bij kwam, en toen heb ik dat ook gezegd volgens mij.
    Omdat ze op girlscene zo stom deden:$


    dat was hmm 31 juli, geloof ik xd hahahahahah want da was eendag na het kamp xd hahahah


    i'm broken, do you hear me.

    Ahaha.
    ik werd WARM onthaald hiero xd


    Some things are changing too much.

    aaaah ik vind het echt zo leuk om daar nu zo over te praten hihi, en lianne en ik flippen om alan car, en dan zat ik daar helemaal te flippen mijn ma echt zo; ja wat is er nou? hahahahhaa


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    ik was bij de eerste topics op kamp, en toen ik terug kwam ben ik gelijk er bij getrokken xd hahah ik weet nog dat ik iets zei van sorry maar ik wil niet storen blablabla want ja ik dacht misschien zijn dat kei goei vriendinne en wille die er niemand bij xd
    JA IK WEET DAT OOK NOG ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Volgens mij, was ik een dag of 2 dagen voor Alan Car pas echt fan door sanne xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NIAM schreef:
    aaaah ik vind het echt zo leuk om daar nu zo over te praten hihi, en lianne en ik flippen om alan car, en dan zat ik daar helemaal te flippen mijn ma echt zo; ja wat is er nou? hahahahhaa


    ahaha omg dat was zooo geniaaal! ahaaha we zaten te flippen en plaatjes aan het posten volgens mijxD


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    (...)

    ahaha omg dat was zooo geniaaal! ahaaha we zaten te flippen en plaatjes aan het posten volgens mijxD
    hahaha inderdaad (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    aaaah ik vind het echt zo leuk om daar nu zo over te praten hihi, en lianne en ik flippen om alan car, en dan zat ik daar helemaal te flippen mijn ma echt zo; ja wat is er nou? hahahahhaa


    HAHAHA, ik werd een dag na Alan Carr fan, maar dat wist ik echt pas 2 weken later ofzo. x'D
    Ik dacht echt like; Oh, dat zal echt maanden geleden geweest zijn, was ik net te laat. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''