• Iedereen is jong geweest en iedereen had/heeft fantasie. Wat of waarmee speelde jij toen je klein was?

    Ik deed altijd schooltje, moeder, of 'juf van een dansgroep', haha. Zelfs ziekenhuis met mijn buurmeisje.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik speelde altijd met van die speelgoedvuurwapens, en ook met Barbies, dat was echt leuk. En op straat speelden we altijd van die spelletjes alsof we in Neverland waren enzo, of oorlog tegen de jongens, hahaha.


    Where there is a sea there are pirates...

    winx, totally spies haha x)
    of zoop die serie van nickelodeon (A)

    Vadertje moedertje en ik speelde heel vaak met mijn pop doktertje
    Ik had zo'n pop die dan rode wangen kreeg en die van die gips dinge had


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Witch, Totally Spies, hele levensverhalen met barbies, schooltje en dan altijd een spreekbeurt. En ik ging altijd met een vriendin in de bakkerij zitten waar ik boven woon en dan namen we een kan limonade mee, maakten we een tafeltje en stoelen van kratten en gingen we daar spelen dat we op een onbewoond eiland zaten, of modellen waren, of totally spies lol

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 21:03 ]


    As travars

    Winx Club, Charmed, moedertje en vadertje en dan was ik altijd of de pratende cactus of de hond :Y) eh ... jongens vangen de meisjes, oh dat was leuk _O_

    Schooltje, vadertje en moedertje, jongens pakken de meisjes, totally spies (';


    Me so good.

    Galleon schreef:
    Ik speelde altijd Avatar. Dan deed ik zo'n beweging, en als het dan toevallig begon te waaien vond ik dat ik dat had gedaan. :W


    Haha, dat deed ik ook. Compleet met geluidseffecten en alles. :Y)