• Iedereen is jong geweest en iedereen had/heeft fantasie. Wat of waarmee speelde jij toen je klein was?

    Ik deed altijd schooltje, moeder, of 'juf van een dansgroep', haha. Zelfs ziekenhuis met mijn buurmeisje.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moedertje en vadertje, met lego en bouwblokken, actionman, ziekhuisje, en van die spelletjes zoals verstoppertje en tikkertje :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik schooltje met mijn knuffels (:
    Of Of..., Ik kost toveren (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ehm faal. BIJ de hekken dat waren bedden. Het huis anubis, zon heksen gedoe charmed ofzo en winnx. Schaduw tikkertje 20 tellen in de rimboe enzz. hel veel watn we hebben een hele groote plein


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Endure schreef:
    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D


    Dat laatste deed ik ook! Samen met een vriendin, door het dorp en dan hadden we ook van die Totally Spies spulletjes en zo, omg dat faalde echt, maar ik vond 't zo leuk 8DDDD
    En ook tikkertje, verstoppetje, knakworst, jongens pakken de meisjes (of andersom en nee, niet de vieze versie 8D)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Endure schreef:
    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D

    Schooltje

    Endure schreef:
    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D


    Same ;3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik speelde vaak heks, prinses of met mijn knuffels een spannend verhaal waarin ik al mijn knuffels redde van een enge knuffelsteler. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    LEGERTJE! Aaa, dat was echt leuk *O* Of spoorzoekertje o.i.d. Maar ook doktertje, Totally Spies (lol'd) en volgens mij ook nog wel Power Rangers 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D


    Me and my pony are one (:

    Endure schreef:
    Winx.. -facepalm-
    Of totally spies! :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik speelde altijd Avatar. Dan deed ik zo'n beweging, en als het dan toevallig begon te waaien vond ik dat ik dat had gedaan. :W


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Ik speelde altijd Avatar. Dan deed ik zo'n beweging, en als het dan toevallig begon te waaien vond ik dat ik dat had gedaan. :W

    Lol'd. Ik ging vroeger 'ns een regendans doen met m'n broer in de speeltuin en toen begon 't pardoes te regenen 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    paardje & de winx.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:18 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.