• Zo heet mijn eerste Stand Alone. Alleen ik weet geen mooi begin van mijn Stand Alone. Ik heb zo geen inspiratie. I need a little hélp (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou je wel willen helpen, maar dan moet ik wel weten wat het hele doel van je verhaal is (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik zou je wel willen helpen, maar dan moet ik wel weten wat het hele doel van je verhaal is (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Atropos schreef:
    Ik zou je wel willen helpen, maar dan moet ik wel weten wat het hele doel van je verhaal is (:

    Oooh hahaa nouja uhm geen idee. :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    Oooh hahaa nouja uhm geen idee. :$

    Haha, okee dan. Nee want ik verzin eerst altijd een doel van het verhaal met plot en zo, en dan ga ik schrijven. Meestal komt er dan wel iets uit, en dan ga ik het nog een paar keer checken, en kijken of ik dingen nog beter anders kan doen. (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:56 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, okee dan. Nee want ik verzin eerst altijd een doel van het verhaal met plot en zo, en dan ga ik schrijven. Meestal komt er dan wel iets uit, en dan ga ik het nog een paar keer checken, en kijken of ik dingen nog beter anders kan doen. (:

    Maar dat is het juist. Totaal géén inspiratie :(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    1. Stiekem vind ik de titel niet erg origineel
    2. Ik snap sowieso neit hoe je een titel kan geven aan iets waar je geen idee voor hebt
    3. Ik kan je niet helpen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meestal schrijf ik eerst iets, voordat ik het een titel geef haha. :9~


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    Meestal schrijf ik eerst iets, voordat ik het een titel geef haha. :9~

    Hihiii ik niet, doe het anders om :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    StoryBelle schreef:
    1. Stiekem vind ik de titel niet erg origineel
    2. Ik snap sowieso neit hoe je een titel kan geven aan iets waar je geen idee voor hebt
    3. Ik kan je niet helpen