• Iedereen is jong geweest en iedereen had/heeft fantasie. Wat of waarmee speelde jij toen je klein was?

    Ik deed altijd schooltje, moeder, of 'juf van een dansgroep', haha. Zelfs ziekenhuis met mijn buurmeisje.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oorlogje. En verstoppertje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lego. :Y)

    Ik speelde met Playmobile, elk poppetje had zijn eigen naam en eigen stem. Ik praatte hardop en had altijd een heel verhaal in mijn hoofd zitten. Ik leefde vroeger echt in zo'n eigen wereldje.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ontdekkingsreiziger, restauranthouder, barbiehuizenbouwer, oorlogje en paardje.

    Oh en ik en mijn vriendjes speelden ook altijd de Leeuwenkoning na, en natuurlijk Pokémon c:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:21 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    heb trouwens ook ooit vlagrovertje ofzo gedaan, maar toen ze de vlag naast een dooie rat hadden gelegd was de lol er gauw af :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dierentuin, klerenwinkel, apotheker, make-over, doktertje, paardje en nog wat foute dingen.

    Stray schreef:
    Ik speelde met Playmobile, elk poppetje had zijn eigen naam en eigen stem. Ik praatte hardop en had altijd een heel verhaal in mijn hoofd zitten. Ik leefde vroeger echt in zo'n eigen wereldje.

    Dit en hetzelfde maar dan met barbies. Ik ging altijd de films van Barbie nadoen in mijn prinsessenjurk... :|


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Lord of the Rings en Harry Potter. Ik had leuke, aparte vrienden :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Winx,Totally spies,schooltje of girlsband (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    We deden Harry potter of Potc na :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Playmobile & Barbie.
    Oh, en schooltje. Want mijn pepe had ooit eens een schoolbord voor me gemaakt toen. (: En een heel playmobilehuis dat ik nooit nog ga weg doen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lavaland. Dan mocht je alleen op de meubels staan en als je op de vloer terecht kwam, betekende het dat je dood was. Mijn moeder dan ook iedere keer boos worden en me verrot schelden. Haha.


    We accept the love we think we deserve.

    xMOoon schreef:
    (...)
    Dit en hetzelfde maar dan met barbies. Ik ging altijd de films van Barbie nadoen in mijn prinsessenjurk... :|


    Hehe, dat vind ik bet wel comisch (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    winx was mijn fanatsiewereld die ik deelde met mijn beste vriendin vroeger xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    POKéMON! Die kaarten spaarde ik en daarmee deed ik die spelletjes.


    It's going to be difficult, but not impossible.