• Ja van wat heb jullie littekens + waar ergens? Ik heb er 1 op mijn been door mijn vriendin. We kwamen van gym, en ze stoten met der ijzere hak/pumps tegen me been aan en ik had een hele diepe snee in mijn been.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik weet niet meer van wat allemaal, maar het zijn er veel :'D
    Eén op mijn voet, blijven haperen in een stuk glas die in de zandbak lag. Toen zat ik in het 3e kleuter.
    Eén op beide knieën en één op mijn rechter elleboog door te vallen en door te glijden op de stoep.
    Eén op mijn rechter bovenarm en op mijn linker onderarm. Eén op mijn buik, aan de binnenkant van mijn bil en twee op mijn enkels Die op mijn armen en mijn buik weet ik niet meer. Die aan de binnenkant van mijn bil is door op een rozenstaakje te vallen. En die aan mijn enkel zijn door te haperen aan uitstekende roeste spijkers

    Dat zijn ze allemaal, denk ik

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn rechter middelvinger omdat een caviahok me aanviel. En volgens mij ook nog een op een van mijn benen van een aggresieve wasmand. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb bij de binnekant van mijn rechterbovenbeen 4 streepjes, waardoor geen idee.


    Firm believer of all that is magic

    Heel veel, haha.
    De lelijkste zit op m'n pols waarmee ik ooit tegen een muur geschaafd ben. Maar die gaat gelukkig weer een beetje weg. En een hele vage net boven m'n navel, waarmee ik ooit op een tak gevallen ben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb kleine littekens van de waterpokken op mijn kin zitten, heel vaag zie je nog een ooievaarsbeet op mijn voorhoofd zitten, op mijn elleboog eentje eentje van een ontstoken wond die door een val bij hockey was gekomen en ik heb een halve dubbele teennagel, ook door een hockeybal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb er een op de zijkant van mijn knie waar iemand ooit een ijzer vierkant bordje in gooide.

    Zo'n beetje overal. Mijn knieeen zijn verneukt, een diepe op mijn voorhoofd, armen, benen, rug. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Op mijn linkerwijsvinger, gebrand aan de mijn steiltang, en nu zit er een litteken ):
    En bij mijn neus, ik ben een keer keihard gevallen en nu zit er onder mijn neus een klein litteken.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb littekens van binnen.

    Maar eentje op mijn linker hand. Eentje op mijn linker pink. En een paar op mijn armen van kleine wondjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maiko schreef:
    Op mijn pols, vul verder zelf maar in.

    Eentje op mijn knie, van toen ik in 2006 in Italië op vakantie was ten tijde van het WK. Het was de finale en we gingen naar een restaurant waar alle obers een voetbalshirt droegen. Ik vond het nodig op een muurtje te lopen en natuurlijk viel ik eraf. Toen werd ik gehecht door mijn allerliefste dokter Totti. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Goh nu komt er wat:
    - op m'n neus: M'n neus is dwarsopen geweest, door een val op een klimrek als klein meisje.
    - Op m'n hoofd bij de haargrens: als klein meisje tegen de punt van een gloednieuwe wasmachine gevallen.
    - M'n tong: Als kleinmeisje per ongeluk m'n tong doormidden gebeten.
    - M'n teen: Waarschijnlijk baksteen op gevangen.
    - M'n scheenbeen: Door een voetbaltoernooi.
    - M'n knieën: als kind gewoon op gevallen
    - Op mijn linker onderarm: een stuk plastic op mijn werk erin.. Had het druk en knalde er tegen aan..

    en er zullen ongetwijfeld meer littekens zijn.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Malice schreef:
    Overal :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net onder mijn kaak, van een operatie lang geleden.
    En op mijn benen zitten er veel.

    Op mijn gezicht een aantal van waterpokken, maar verder niet geloof ik. Ik ben niet extreem roekeloos. (x


    Felix