• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn spullen te pakken en te verhuizen. 8D No, seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Om weetikveel hoeveel dingen stuk te gooien of slaan, een bepaald persoontje dr nek om te draaien
    En ik ben nooit geweldadig


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Donut's ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Georgeee schreef:
    Dat ga ik toch hier niet zetten (cat)


    Waarom niet? Kan niet veel erger zijn dan de dingen die al opgenoemd zijn. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Foooooooood

    Yarilo schreef:
    (...)

    Waarom niet? Kan niet veel erger zijn dan de dingen die al opgenoemd zijn. (cat)

    Zulke erge dingen zijn er toch niet genoemd? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zulke erge dingen zijn er toch niet genoemd? :'D


    Als je goed leest zie je dat dingen in de trant van sex en moord al voorbij gekomen zijn, en hoewel dat heel leuk is ... Is het toch best heftig. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Als je goed leest zie je dat dingen in de trant van sex en moord al voorbij gekomen zijn, en hoewel dat heel leuk is ... Is het toch best heftig. 8D

    Dat van moord weet ik niet haha, maar dat andere (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat van moord weet ik niet haha, maar dat andere (wbw)


    Ik heb zin in allebei. En gewoon lekker grove BDSM play. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik heb zin in allebei. En gewoon lekker grove BDSM play. (bloos)

    Ik had niks anders verwacht van jou (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik had niks anders verwacht van jou (bloos)


    Mag ik jou in een leuke positie vastbinden, zodat je toe kan kijken hoe ik Coli aanpak? :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Mag ik jou in een leuke positie vastbinden, zodat je toe kan kijken hoe ik Coli aanpak? :9~

    Sure, geen idee wie Coli is maar prima hoor (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Sure, geen idee wie Coli is maar prima hoor (wbw)


    Lol, dat weet je wel. :'D
    Op dit moment heet ze Basturdo. Mijn lieve huisdiertje. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Slapen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yarilo schreef:
    (...)

    Lol, dat weet je wel. :'D
    Op dit moment heet ze Basturdo. Mijn lieve huisdiertje. :]

    Oh zij, ja wist ik ook wel haha :'D


    -