• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ohja maar op specifiek dít moment heb ik zin in om -oke jullie gaan raar kijken- mijn benen te scheren (cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Slapen, maar het moment dat ik in bed lig kan ik dat niet meer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    In mijn bed.


    No growth of the heart is ever a waste

    mikechang schreef:
    ohja maar op specifiek dít moment heb ik zin in om -oke jullie gaan raar kijken- mijn benen te scheren (cat)


    Oh welnee, dat gevoel heb ik ook wel eens - Bijvoorbeeld om 3/4 uur 's nachts. Just do it, niemand houd je tegen toch? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin de dag dat ik niet meer ziek ben.
    Serieus ik word er gek van. Oke ik blijf ook gewoon door werken over dag en ik ga naar voetbal trainen waarbij ik bijna van m'n stokje ga. Maar nou en, ik wil gewoon weer fit zijn. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    In een knuffel, -behoefte aan knuffel-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Iemand specifiek of gewoon iemand?


    Uh,... wel specifieke mensen, ja, meer dan één xD

    Yarilo schreef:
    (...)

    Oh welnee, dat gevoel heb ik ook wel eens - Bijvoorbeeld om 3/4 uur 's nachts. Just do it, niemand houd je tegen toch? ;D


    ja ik heb altijd van dat soort dingen, bijvoorbeeld om half 2 s'avond je bed uit gaan om je wenkbrauwen te epileren of je nagels te lakken, om half 5 s'ochtends toch de laptop er bijhalen om iets online te kijken. Noem maar op, maar nu ga ik denk ik maar slapen -nadat ik mijn benen heb geschoren ;x-

    goodnight everyone <3


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hel schreef:
    (...)

    Uh,... wel specifieke mensen, ja, meer dan één xD


    Is it me? *Kijkt verward*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    In een knuffel, -behoefte aan knuffel-


    Dan krijg jij een lekkere, dikke knuffel. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Is it me? *Kijkt verward*


    Neuh, RTL nieuws, die nu een brief a la Hel krijgen :Y)

    Yarilo schreef:
    (...)

    Maak houten spankplankjes en andere leuke dingetjes? Veel handiger. (bloos)

    Ik werk niet met hout, ik doe elektrotechniek. (no_chears)
    Maar we hebben leuke kabeltjes met koper erin. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hel schreef:
    (...)

    Neuh, RTL nieuws, die nu een brief a la Hel krijgen :Y)


    Explain yourself, please. - Volgt het nieuws bijna nooit -


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ik werk niet met hout, ik doe elektrotechniek. (no_chears)
    Maar we hebben leuke kabeltjes met koper erin. *O*


    Nog beter, dan kun je voor mij een mooi apparaatje fixen dat stroomschokjes afgeeft aan het uiteinde, dat je met een schakelaartje of drukkertje kunt regelen. - Voelt zich spontaan zeer blij worden -


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Explain yourself, please. - Volgt het nieuws bijna nooit -


    Ik mail je wel wat er gaande was xD