• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn bed ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon een rondwandelende, wanhopige bonk aan seksueel gefrustreerde hormonen. *O*

    Nee dat station ben ik allaaaang gepasseerd. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    in vanavond, dan zie ik mijn vriendje weefr, maar ik moet eerst werken tot kwart over 9 dus dan kan ik hem pas zien:(


    Stop holding me under and let me breathe.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Nee dat station ben ik allaaaang gepasseerd. xD
    We dromen allemaal Sebas *aai*


    Life is hard and then we die

    Een bord warm eten, een heet bad en iemand om er samen mee in te zitten. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Een bord warm eten, een heet bad en iemand om er samen mee in te zitten. :Y)


    Hoe bedoel je, horny 24/7? :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Chocola? ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat hij dit weekend hier nog komt (bloos) Maar dat zal wel niet... (no_chears)


    -

    Call of Duty 4.

    The Doctor

    Hem:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    In volgend weekend, dan komt hij eindelijk langs <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    Dat hij dit weekend hier nog komt (bloos) Maar dat zal wel niet... (no_chears)


    'Hij'? De soldaat? (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uuhh... Abo's op m'n nieuwe verhaal? En ETEN! Serieus, ik heb honger.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Severed schreef:
    (...)

    'Hij'? De soldaat? (wbw)

    Jazeker, de soldaat (wbw)


    -