• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Jazeker, de soldaat (wbw)

    Ik heb serieus geen idee wie je bent of waar je het over hebt, maar soldaten zijn :9~:9~:9~:9~ Daar.

    En ik heb zin in een taartje ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Om mijn neus aftehakken, zonder dat het pijn doet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Om te schrijven, maar ik weet niet over wat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb zin in chocolate.


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Severed schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je, horny 24/7? :Y)

    Wie zegt dat het daarvoor is? xD Okay ik geef toe dat het niet verkeerd zou zijn (A), maar het is ook lekker om gewoon samen in een warm bad te liggen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ninetales schreef:
    (...)
    Ik heb serieus geen idee wie je bent of waar je het over hebt, maar soldaten zijn :9~:9~:9~:9~ Daar.

    En ik heb zin in een taartje ;x

    Hahaha ik weet het! :'D


    -

    Lycaon schreef:
    (...)
    Wie zegt dat het daarvoor is? xD Okay ik geef toe dat het niet verkeerd zou zijn (A), maar het is ook lekker om gewoon samen in een warm bad te liggen.


    En jij duikt volledig gevoelloos met een (lekker) wijf het bad in, wil je zeggen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Om in mijn bed te duiken met een boek. Maar ik heb al mijn boeken al uitgelezen :c


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Severed schreef:
    (...)

    En jij duikt volledig gevoelloos met een (lekker) wijf het bad in, wil je zeggen? :'D

    Nee dat niet, maar ik kan er ook van genieten als ik even (voor alle actie begint) met dr in m'n armen ligt.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Nee dat niet, maar ik kan er ook van genieten als ik even (voor alle actie begint) met dr in m'n armen ligt.


    ... Hopeless. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin om naar die leuke jongen te gaan, en hem vol op z'n bek te nemen ;3


    Me so good.

    Severed schreef:
    (...)

    ... Hopeless. :Y)

    Wat nou hopeless? xD I told you before, deep inside I'm a giant teddybear.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Wat nou hopeless? xD I told you before, deep inside I'm a giant teddybear.


    A giant horny teddybear. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is zaterdagavond.. waar denk je dat ik zin in heb *O*


    -

    Severed schreef:
    (...)

    A giant horny teddybear. :Y)

    -wbw-


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.