• Ik had toe net een idee toen ik onder de douche stond ;$. Voor een story.

    Samantha is de slaaf van haar onderbewustzijn. In haar dromen worden dingen aan haar opgedragen door een meisje genaamd Annie. Zij heeft de touwen van Samantha's leven in haar handen.
    Annie beslist bijvoorbeeld dat Samantha moet afvallen, meer moet leren en niemand mag vertrouwen. Maar Annie's bevelen gaan van kwaad tot erger.
    Zou iemand op tijd door hebben wat er aan de hand is voordat het al te laat is?

    doen/niet doen?
    origineel?

    No pro-ana

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wordt dit een pro-ana achtig verhaal?(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    Wordt dit een pro-ana achtig verhaal?(no_chears)

    (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yarilo schreef:
    Wordt dit een pro-ana achtig verhaal?(no_chears)


    Nein. Zeker niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yarilo schreef:
    Wordt dit een pro-ana achtig verhaal?(no_chears)

    Waarschijnlijk in ieder geval automutiliatie. /schizofrenie. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk in ieder geval automutiliatie. /schizofrenie. (no_chears)


    Dat laatste kan een heel vet verhaal opleveren, als je je goed in kunt leven in je karakter. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat laatste kan een heel vet verhaal opleveren, als je je goed in kunt leven in je karakter. (bloos)


    Ik hou er van als mensen over schizofrenie schrijven, dat wel. Of Multiple-Personality-Disorder.
    But that's not the point here.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat laatste kan een heel vet verhaal opleveren, als je je goed in kunt leven in je karakter. (bloos)

    Ik kan dat wel. Alleen heb ik helaas geen goede storylines.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sushita schreef:
    (...)

    Nein. Zeker niet.


    Probeer het dan, zou ik zeggen. Ik wil het eventueel wel een poging geven, al ben ik geen al te grote leesfan. :]

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ik kan dat wel. Alleen heb ik helaas geen goede storylines.

    Ik kan dat ook en heb ze wel, zat zelfs. (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.