• How many are actually paying attention to this?

    There are African Americans, Mexican Americans, Asian Americans, Arab Americans, Native Americans, etc.
    And then there are just Americans

    You pass me on the street and sneer in my direction. You Call me White boy, Cracker, Honkey, Whitey, Caveman. And that's OK.

    But when I call you, Nigger, Towel head, Sand-nigger, Camel Jockey, Beaner, Gook, or Chink...
    You call me a racist.

    You say that whites commit a lot of violence against you, So why are the ghettos the most dangerous places to live?

    You have the United Negro College Fund. You have Martin Luther King Day. You have Black History Month. You have Cesar Chavez Day. You have Ma'uled Al-Nabi You have the NAACP. You have BET.

    If we had WET (White Entertainment Television)
    We'd be racists.

    If we had a White Pride Day
    You would call us racists.

    If we had White History Month
    We'd be racists.

    If we had any organization for only whites to "advance OUR lives"
    You would call us racists.

    We have a Hih4ic Chamber of Commerce, a Black Chamber of Commerce, and then we just have the plain Chamber of Commerce.
    Wonder who pays for that?

    If we had a college fund that only gave white students scholarships
    You know we'd be racists.

    There are over 60 openly proclaimed Black Colleges in the US , yet if there were a "White college"
    THAT would be a racist college.

    In the Million Man March, you believed that you were marching For your race and rights. If we marched for our race and rights,
    You would call us racists.

    You are proud to be black, brown, yellow and orange, and you're Not afraid to announce it. But when we announce our white pride.
    You call us racists.

    You rob us, carjack us, and shoot at us. But, when a white police officer Shoots a black gang member or beats up a black drug-dealer running from the law and posing a threat to society. You call him a racist.
    I am proud and white.
    But, you call me a racist.

    Ever wonder...
    Why is it that only whites can be racists?


    The beauty of the White Aryan woman must never perish from the earth.

    C18 schreef:
    (...)
    Ah, geen bot dus. Joey?

    Ik zat ook al te denken :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Wie mag dat dan wel niet wezen? Ik ben Marissa Sandwyck, aangenaam.

    Hoi. Sam. Insgelijks.


    No growth of the heart is ever a waste

    depression schreef:
    right >.> die naam kan echt niet weetje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Ik zat ook al te denken :')


    No growth of the heart is ever a waste

    depression schreef:
    (...)

    ik neem aan dat je een neo nazi of skinhead zoals het vandaag de dag wordt genoemd bent?


    Ik ben een nationalist.


    The beauty of the White Aryan woman must never perish from the earth.

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Ik ben een nationalist.


    Seriously, are you a troll?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Ik ben een nationalist.


    zo kun je het ook noemen maar het kan offensive zijn voor sommige mensen


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Waarom? Ben je bang voor de waarheid?

    Nee ik heb gewoon geen zin om een hele lap tekst te lezen "-_-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    depression schreef:
    (...)

    zo kun je het ook noemen maar het kan offensive zijn voor sommige mensen


    Lees de tekst nog eens door, want wat daarin in opgenoemd wordt kan ook offensief op mij overkomen. De tekst heeft twee kanten, kies zelf maar welke je wilt.


    The beauty of the White Aryan woman must never perish from the earth.

    Euhn, aangezien je perfect Nederlands kunt, Quizlet is een Nederlandse site, dus praat dan ook Nederlands. Je hebt wel een punt ;3


    comfort in c h a o s

    true maar je naam en je foto van iemand die de hitler groet doet lijkt me nogal offensive niet dan?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Austen schreef:
    Euhn, aangezien je perfect Nederlands kunt, Quizlet is een Nederlandse site, dus praat dan ook Nederlands. Je hebt wel een punt ;3


    Ik wil de tekst met een gerust hart voor je vertalen, maar om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat hij niet van een Nederlandstalige site af komt. De meeste Nederlanders met een degelijke opleiding kunnen namelijk ook heel goed Engels lezen en schrijven.
    Wil je de bron soms ook weten?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 19:28 ]


    The beauty of the White Aryan woman must never perish from the earth.

    depression schreef:
    (...)

    zo kun je het ook noemen maar het kan offensive zijn voor sommige mensen

    Indeed, maar ze heeft wel gelijk vind ik :]
    Waarom hebben we in Nederland 'zwarte scholen'? Als ik morgen een school voor louter Nederlanders ga bouwen, krijg ik allerlei mensenrechten organisaties achter m'n broek :'D (waar ik overigens zelf niet aangenomen zou kunnen worden, omdat ik etnisch gezien half Filippijns ben -ubergayhand-).


    No growth of the heart is ever a waste

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Ik wil de tekst met een gerust hart voor je vertalen, maar om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat hij niet van een Nederlandstalige site af komt. De meeste Nederlanders met een degelijke opleiding kunnen namelijk ook heel goed Engels lezen en schrijven.
    Wil je de bron soms ook weten?

    Neen.
    Ik bedoel dat je het best had kunnen vertalen, hier zitten een hoop 10 en 11 jarigen. Persoonlijk heb ik geen probleem met de tekst, mocht je dat soms denken.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 19:30 ]


    comfort in c h a o s

    SiegHeil schreef:
    (...)

    Ik wil de tekst met een gerust hart voor je vertalen, maar om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat hij niet van een Nederlandstalige site af komt. De meeste Nederlanders met een degelijke opleiding kunnen namelijk ook heel goed Engels lezen en schrijven.
    Wil je de bron soms ook weten?

    Oehh burn. :-D