• Samen moet ik met mijn vriendin L een opdracht maken op school. En we moeten het morgen afhebben. Maar ze doet er gewoon helemaal niks aan. Ze denkt dat ik alles ga maken en dat ze niks hoeft te doen. Ik ga dat mooi niet doen hoor. We hebben al eerder een opdracht voor school moeten maken en ze hielp ook niet mee. Ik ga echt nooit meer met haar een opdracht doen hoor.

    Zo, dat moest er even uit.

    Jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    we danced all night to the best song ever.

    waarom als ze eerder ook al niks deed maak je het nu weer met haar? :8


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zit nu in zo'n situatie. Ik doe een opdracht met 3 andere mensen en ik maak die hele opdracht alleen. Die leraar doet er geen fuck aan. Dus als ik het voor elkaar krijg om een voldoende te halen krijgen die andere dus ook mooi alle studiepunten. Stinkzooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RainbowDash schreef:
    waarom als ze eerder ook al niks deed maak je het nu weer met haar? :8


    Ja, ik dacht dat ze wel mee zou werken dit keer.


    we danced all night to the best song ever.

    RainbowDash schreef:
    waarom als ze eerder ook al niks deed maak je het nu weer met haar? :8

    Je kunt ook aan elkaar gekoppeld worden door de leraar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tennessee schreef:
    Ik zit nu in zo'n situatie. Ik doe een opdracht met 3 andere mensen en ik maak die hele opdracht alleen. Die leraar doet er geen fuck aan. Dus als ik het voor elkaar krijg om een voldoende te halen krijgen die andere dus ook mooi alle studiepunten. Stinkzooi.


    Ja, dat is echt triest hoor.


    we danced all night to the best song ever.

    Kun je niet de taken van die opdracht verdelen? Dan maak je je eigen deel mooi af, en als de leraar er iets over zegt, dan zeg je gewoon dat jullie de opdracht verdeeld hebben, maar dat zij haar afspraken niet na komt en t niet af heeft gemaakt.


    Inspiration can hit you any time

    Klinkt echt heel herkenbaar -.-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het tegen mijn leraar zeggen, een meisje vorig jaar heeft geen ene sikkepit gedaan aan haar profielwerkstuk en toen vond ze het raar dat degene waarmee ze het deed het met iemand anders ging doen


    Physics is awesome

    Gooi haar uit de groep.
    Opgeruimd staat netjes.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maak het en zeg het tegen de leerkracht =). Anders krijg jij ook slechte punten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BlueWolf schreef:
    Kun je niet de taken van die opdracht verdelen? Dan maak je je eigen deel mooi af, en als de leraar er iets over zegt, dan zeg je gewoon dat jullie de opdracht verdeeld hebben, maar dat zij haar afspraken niet na komt en t niet af heeft gemaakt.


    Ja, dat heb ik ook gedaan. Maar ze doet helemaal niks.


    we danced all night to the best song ever.

    Haar gewoon vragen waarom ze je niet helpt. Die opdracht nu lekker alleen maken en als ze met een lame-excuus komt en nog steeds niet wilt helpen, maak je hem verder alleen af, lever je hem morgen in onder jouw naam en zeg je de docent wat er speelde :Y). As easy as it is.. maar blijft idd kut als andere mensen zo op je leunen zonder zelf ook maar een drol uit te voeren.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mraz schreef:
    Gooi haar uit de groep.
    Opgeruimd staat netjes.


    Ja , ik ga morgen tegen haar zeggen dat ze er zelf een moet maken. Dan word ze maar boos op mij.


    we danced all night to the best song ever.

    Zet alleen je eigen naam er op? (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jonsu schreef:
    Haar gewoon vragen waarom ze je niet helpt. Die opdracht nu lekker alleen maken en als ze met een lame-excuus komt en nog steeds niet wilt helpen, maak je hem verder alleen af, lever je hem morgen in onder jouw naam en zeg je de docent wat er speelde :Y). As easy as it is.. maar blijft idd kut als andere mensen zo op je leunen zonder zelf ook maar een drol uit te voeren.


    Ja, en ze is zelfs mn beste vriendin


    we danced all night to the best song ever.