• Mijn alles(Mijn iPod touch 4) viel zojuist op de grond en raad het eens er zit verdomme een barst in het beeldscherm.
    Als ik garantie heb eis ik dat ze me een nieuwe geven.
    Kan iemand me troosten want ik hou van mijn iPod.
    Als jullie gaan zeiken dat het niet erg is dan moet je zelf maar eens mee maken dt iets waar je niet zondar kan verwoest word. Ik heb er mijn heel wat geld voor uitgegeven en dus wil ik geen haat-reacties.
    God ik kan wel huilen, ongeluk heeft het alijd op mij gemunt.
    (huil)(huil)(huil)
    Ff kijken muziek luisteren me opvrolijkt. Ja mensen hij doet het maar er zit nu een barst in mijn beeldschermpje.




    MENSEN IK HEB HEM NIET GESLOOPT. IK WIL EEN NIEUWE WANT DIE BARST IS GROOT EN IK KAN MOEILIJK LEZEN WAT ER STAAT EN IK HEB AL SLECHTE OGEN

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga miss een nieuwe kopen als het niet te maken valt, maar ik vroeg of er geen haatreacties geplaatst willen worden. En ik heb hem niet gesloopt mensen zo debielerig ben ik ook weer niet.
    Muziek helpt best eigenlijk(Als het vrolijke liedjes zijn)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als hij het nog doet, waarom moet je dan gelijk een nieuwe hebben? -.-
    Dat vind ik wel weer onzinnig.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik snap dat het erg vervelend is, maar meestal geldt je garantie niet als je hem hebt laten vallen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beckett schreef:
    (...)

    Ja, maar dan nog, ze doet alsof het haar hele leven is, ze kan ook zegen: Owh shit, ik heb er superveel geld aan uitgegeven en dat is nu naar de maan, niet OMG MIJN LEVEN IS OMZEEP --".

    I dont give a fuck about what you think ik ken Kristen en haar Ipod is het enigste waar ze mee op Q kan en ik kan haar niet missen op Q.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Beckett schreef:
    (...)

    Ja, maar dan nog, ze doet alsof het haar hele leven is, ze kan ook zegen: Owh shit, ik heb er superveel geld aan uitgegeven en dat is nu naar de maan, niet OMG MIJN LEVEN IS OMZEEP --".

    Heb jij een iPod? Sommige mensen zijn er namelijk héél erg aan gehecht.
    Ik begon te huilen toen ik dacht dat ik hem kwijt was.
    Eerlijk gezegd is dat de meest dierbare materiële zaak die ik bezit.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:16 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Yarilo schreef:
    Als hij het nog doet, waarom moet je dan gelijk een nieuwe hebben? -.-
    Dat vind ik wel weer onzinnig.


    Agree


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat is echt kut :( Zit er geen garantie op?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Captain schreef:
    (...)
    Heb jij een iPod? Sommige mensen zijn er namelijk héél erg aan gehecht.
    Ik begon te huilen toen ik dacht dat ik hem kwijt was.
    Eerlijk gezegd is dat de meest dierbare materiële zaak die ik bezit.

    I agree with this


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    (...)
    I dont give a fuck about what you think ik ken Kristen en haar Ipod is het enigste waar ze mee op Q kan en ik kan haar niet missen op Q.





    Thnx, Lina. Je bent erg lief


    @Bekett vind jij het makkelijk om te zien met een barst in je scherm. Ik heb al slechte ogen(Ik draag bril en soms lenzen) dan is het nog irritant. Het is niet mijn hele leven, mijn vriendje is mijn leven en je raakt snel gehecht aan een iPod.
    Ik denk dat ik ga stoppen met het lezen van jullie reactie's en muziek luisteren terwijl ik lees.
    Mensen ik heb hem dus niet gesloopt!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    als je nog garantie hebt, dan krijg je wel een nieuwe
    4 jaar terug kreeg ik ook een iPod en die was na een jaartje een beetje verkloot, ik heb m teruggebracht en ze wilde m eerst laten maken
    maar dat kostte teveel geld, dus ik kreeg een nieuwe :D

    AriaM schreef:
    (...)




    Thnx, Lina. Je bent erg lief


    @Bekett vind jij het makkelijk om te zien met een barst in je scherm. Ik heb al slechte ogen(Ik draag bril en soms lenzen) dan is het nog irritant. Het is niet mijn hele leven, mijn vriendje is mijn leven en je raakt snel gehecht aan een iPod.
    Ik denk dat ik ga stoppen met het lezen van jullie reactie's en muziek luisteren terwijl ik lees.
    Mensen ik heb hem dus niet gesloopt!


    Kijk, ik snap dat het kut is. maar als je hem niet gesloopt heb zie ik niet waarom je meteen een nieuwe zou moeten.
    Als het werkt zie ik het probleem niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    (...)
    Heb jij een iPod? Sommige mensen zijn er namelijk héél erg aan gehecht.
    Ik begon te huilen toen ik dacht dat ik hem kwijt was.
    Eerlijk gezegd is dat de meest dierbare materiële zaak die ik bezit.


    Gosh, nee, Ik heb geen ipod, maar sommige mensen hier denken dat ze echt geen leven meer hebben zonder dat ding, ik zag laatst nog iets op et internet dat een tiener zelfmoord had gepleegd omdat ze geen nieuwe mp3 kreeg -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    AriaM schreef:
    (...)




    Thnx, Lina. Je bent erg lief


    @Bekett vind jij het makkelijk om te zien met een barst in je scherm. Ik heb al slechte ogen(Ik draag bril en soms lenzen) dan is het nog irritant. Het is niet mijn hele leven, mijn vriendje is mijn leven en je raakt snel gehecht aan een iPod.
    Ik denk dat ik ga stoppen met het lezen van jullie reactie's en muziek luisteren terwijl ik lees.
    Mensen ik heb hem dus niet gesloopt!


    En dat kon je er niet ff bijzetten?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dragonair schreef:
    als je nog garantie hebt, dan krijg je wel een nieuwe
    4 jaar terug kreeg ik ook een iPod en die was na een jaartje een beetje verkloot, ik heb m teruggebracht en ze wilde m eerst laten maken
    maar dat kostte teveel geld, dus ik kreeg een nieuwe :D




    Okeey deze reactie vrolijkt me op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Beckett schreef:
    (...)

    Gosh, nee, Ik heb geen ipod, maar sommige mensen hier denken dat ze echt geen leven meer hebben zonder dat ding, ik zag laatst nog iets op et internet dat een tiener zelfmoord had gepleegd omdat ze geen nieuwe mp3 kreeg -_-

    Oké, dat gaat er wel over, maar daar gaat het hier niet om.
    Zodra jij er een hebt dan zul je wel zien, haha. Het is echt een geweldig ding.


    Where there is a sea there are pirates...