• wil vast wel een songtekst voor mijn vertalen, die niet van google vertalen kwaliteit is.
    Het gaat om:
    *Rise van the Frames.
    *Viva la Vida van Coldplay. => StoryBelle
    *Bittersweet van Within Tempation
    *Ice Queen van Within Tempation. =>Austen

    - Even door geven, dan kun je het me in een pb sturen, of ik geen je mijn emailadres, wat je zelf wilt.
    - Het maakt niet uit welke, of allemaal. Wel even doorgeven.
    - En kom niet aan met, vertaal maar via google. Jongens, dat is hartstikke bagger, het is graag of niet.

    O ja, zal ik van de vertaalde een story maken?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 12:07 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sudowoodo schreef:
    op songteksten.net staan heel veel liedjes die vertaald zijn :$

    FilmReel schreef:
    Als er nog een moet worden vertaald, tell me


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Er zijn weer nieuwe voor diegene wie wil. :Y)

    -Eerst doorgeven, dan zet ik je naam erachter. Anders gaat iemand dubbel vertalen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal Ice Queen proberen vertalen.


    comfort in c h a o s

    Viva la Vida is mine (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aangezien mijn leraar Engels het verbazingwekkend vind dat ik wel engelse boeken lees van 600 pagina's maar een grammatica ramp ben doe ik het maar niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Aangezien mijn leraar Engels het verbazingwekkend vind dat ik wel engelse boeken lees van 600 pagina's maar een grammatica ramp ben doe ik het maar niet


    Autsj. Mijn grammatica is ook nogal bagger.

    Maar Austen en StoryBelle, jullie hebben jullie tekst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    i'm working on it (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.