• Beste quizletters. Hebben jullie ook genoeg van haters en andere negatieve mensen? Word een pony, en laten we ze bedekken met de magie van vriendschap! :D

    De ponies komen van My Little Pony: Friendship is magic


    (klik hier voor grotere versie
    Info is hier en hier in het nederlands maar engels is beter!

    Namen van alle wezens(inclusief ponies) kun je hier vinden. De lijst van ponies staat hier

    Mocht je het willen, dan kun je zelf een pony maken op deze site. We hebben hier al enkele mooie zelfbedachte ponies rondlopen, en het is een goeie optie als je wel een pony wilt zijn, maar ook je mooie naam wil houden :Y)

    Dus, als je een vrienden en pony liefhebbend persoon bent



    Ten slotte nog voor de haters:



    Bezette namen:
    28 ponies op dit moment

    RainbowDash /DeSlenderman
    Applejack /Ecanus
    Storybelle /Nursejoy
    Bluedream/ DrarryMORE
    Film Reel/ SecretRose
    Scootaloo/ NIALLH0RAN
    Braeburn/ Pastrana
    Rarity/ Levitate
    Constelle/ Dehlia
    Pinky Pie/SmugFace
    Apple Fritter/ Taize
    Bon Bon/ Charmander
    Octavia/First
    Derpy Hooves/ Yandere
    Celestia/ Celestial
    Thunderhooves/ Yarilo
    Sweetie Belle/ Wiarda
    Nightfury / Prudence
    Apple Bloom/ Carot
    Apple Cider/ Cressalia
    Megahooves / Hindenburg
    Spitfire/ Inu
    Twilight Sparkle/ Dragonair
    Yarrow/ Yarrow
    Genius / Genius
    Fluttershy/ Hooked
    Pariah/ Pariah
    Birdyx/ Birdyx
    Princess Luna/ Cloverleaf

    I hope to see you all in pony form soon!

    Mededeling v.d. mods: Aangezien er de laatste tijd zoveel pony reacties zijn, willen we jullie vragen om deze reacties zoveel mogelijk binnen de daarvoor bestemde topics te plaatsen, aangezien het soms nogal irritaties kan opwekken en er de laatste tijd veel woordwisselingen door ontstaan. Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 sep 2011 - 23:16 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    nerveus schreef:
    Haha, ik gaf alleen mijn mening hoor. Hoeven jullie je nog niet zo aangevallen te voelen.


    Dan moet je leren dat op een normale manier te verkondigen.
    Maar aangezien we graag de leuke sfeer hier willen houden -die blijkbaar gepaard gaat met een hevige dosis kinderachtig gedoe-, gaan we er nu over op houden.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind die lama leuker. (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Applejack schreef:
    (...)

    Dan moet je leren dat op een normale manier te verkondigen.
    Maar aangezien we graag de leuke sfeer hier willen houden -die blijkbaar gepaard gaat met een hevige dosis kinderachtig gedoe-, gaan we er nu over op houden.


    +10


    i put the fun in funeral

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Je zegt het op een kutmanier.
    Serieus, wat is er mis mee dat ik nog kind wil blijven?
    Hou nu maar gewoon wijzelijk je mond er over. Dankje.


    Kijk een beetje kinderlijk blijven is goed voor je, dat geeft veel inspiratie en creativiteit, maar overdrijven is ook een kunst hoor :S Leuk dat jullie zo blij zijn met die dingen maar het is een klein tikkeltje irritant =)

    Daystar schreef:
    (...)

    Kijk een beetje kinderlijk blijven is goed voor je, dat geeft veel inspiratie en creativiteit, maar overdrijven is ook een kunst hoor :S Leuk dat jullie zo blij zijn met die dingen maar het is een klein tikkeltje irritant =)

    Amen


    Ik ben gemeen xoxo

    Daystar schreef:
    (...)

    Kijk een beetje kinderlijk blijven is goed voor je, dat geeft veel inspiratie en creativiteit, maar overdrijven is ook een kunst hoor :S Leuk dat jullie zo blij zijn met die dingen maar het is een klein tikkeltje irritant =)


    I do not talk with non-ponies. You're the fourth one the past ten minutes. Get out :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Zoals eerder vermeld: blijf dan weg uit de pony topic.

    Serieus, als wij met jullie 1Direction en Justin Bieber moeten leven, moeten jullie de ponies maar accepteren.

    Ik leef voor ponies en 1D/One Direction en ik haat Bieber (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Daystar schreef:
    (...)

    Kijk een beetje kinderlijk blijven is goed voor je, dat geeft veel inspiratie en creativiteit, maar overdrijven is ook een kunst hoor :S Leuk dat jullie zo blij zijn met die dingen maar het is een klein tikkeltje irritant =)


    We hebben hoogstens 2 Pony-gerelateerde topics, en allemaal usernames.

    Dat is heel wat midner dan alle 1Direction/Justinbieber/wahtever- geobserdeerde mensen hebben.
    Get the fuck over it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FilmReel schreef:
    (...)
    Ik leef voor ponies en 1D/One Direction en ik haat Bieber (:


    Het is ook neit persoonlijk tegen 1D of Justin bedoeld. ik geef ook geen constant commentaar bij die topics, hoewel er daar veel, veel meer van zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    We hebben hoogstens 2 Pony-gerelateerde topics, en allemaal usernames.

    Dat is heel wat midner dan alle 1Direction/Justinbieber/wahtever- geobserdeerde mensen hebben.
    Get the fuck over it.

    En het is onzin dat dit topic niet off-topic is. Dit topic past er namelijk goed tussen, het gaat namelijk nergens over.


    Ik ben gemeen xoxo

    I like ponies (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En het is onzin dat dit topic niet off-topic is. Dit topic past er namelijk goed tussen, het gaat namelijk nergens over.


    *Facepalm*

    Lees het topic door, het gaat over een Tv-show. Jesus Christ people.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    People, don't fight.
    We are sweet people and we have to think of the people who died ten years ago in stead of fighting about ponies, One Direction, Justin Bieber, Lama's, whatever


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    StoryBelle schreef:
    (...)

    We hebben hoogstens 2 Pony-gerelateerde topics, en allemaal usernames.

    Dat is heel wat midner dan alle 1Direction/Justinbieber/wahtever- geobserdeerde mensen hebben.
    Get the fuck over it.


    Ik ben van niks zegmaar. Ik vind die 1D JB TH en whatever allemaal niks. en ben nergens van geobsedeerd

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En het is onzin dat dit topic niet off-topic is. Dit topic past er namelijk goed tussen, het gaat namelijk nergens over.


    Het gaat over ponies. Dit topic hoort net zo goed hier in het stamcafe als het pokemontopic van een tijdje geleden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro