• Als hij praat. Niet zingt, nee, echt praten.
    Ik ben verliefd op zijn stem en ik wil meer. Maar er is niet meer, er zijn zo weinig interviews met alleen hem.

    Maar zijn stem is hoog met een rauw randje en ik - God - zou er dagen naar kunnen luisteren.
    Waarom nemen ze niet luisterboeken of zo op, dat je dan van je favoriete member een luisterboek kunt kopen? Dat zou zo tof zijn.

    Nu moet ik het maar doen met interviews...

    Iemand nog interviews of andere dingen?


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Om eerlijk te zijn? Ik heb hetzelfde met stemmen van bepaalde youtubers. Om een of andere manier kalmeert me dat helemaal en ik krijg er nooit genoeg van om naar ze te luisteren. Ik zou het zo niet weten, maar ik wil wel meehelpen met zoeken, als ik me zometeen toevallig verveel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Louis' stem is sowieso knap.
    Als ie zingt, maar ook als ie gewoon praat.
    Jezus, ik kan het niet omschrijven haha.
    Maar als er ooit een optie komt voor luisterboeken met zijn stem, omg.
    Dat moet gewoon haha.
    OF ALS HIJ FRANS PRAAT OH MY GOD
    Ik haat Frans, maar als Louis het spreekt... Daaaaaaamn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heh schreef:
    Om eerlijk te zijn? Ik heb hetzelfde met stemmen van bepaalde youtubers. Om een of andere manier kalmeert me dat helemaal en ik krijg er nooit genoeg van om naar ze te luisteren. Ik zou het zo niet weten, maar ik wil wel meehelpen met zoeken, als ik me zometeen toevallig verveel.


    Same (A)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Louis' stem is inderdaad prachtig. Kan er geen genoeg van krijgen.

    Same maar dan met Niall en als ie lacht ziet ik ook altijd te lachen. Hij kan me zl blij maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je ringtone van ze daar is ie heeel druk en luidruchtig XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Same maar dan met Niall en als ie lacht ziet ik ook altijd te lachen. Hij kan me zl blij maken


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hahaha als Louis & Niall samen de slappe lach hebben, pis ik meestal bijna in mijn broek van t lachen (':


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    hahaha als Louis & Niall samen de slappe lach hebben, pis ik meestal bijna in mijn broek van t lachen (':


    Jij snapt me x)


    wat was dit ookalweer

    https://www.youtube.com/watch?v=0yyyLipCo3s


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Herkenbaar, maar dan met Zayn. Zo zonde dat hij überhaupt weinig praat in interviews D:

    En ik heb het ook met Patty Walters zijn stem, maar dat is zowel bij zingen als bij praten haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.