• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:56 ]

    Cheerful schreef:
    (...)

    Ze denken dat we in de c1000 zijn.

    Haha, denken in de c1000 iemand zonder problemen in elkaar te kunnen slaan? Fail.


    Alis volat propriis.

    Cheerful schreef:
    (...)

    Zoiets ja haha. Alleen zitten ze op een andere school D:


    Heb jij misschien een broer of een vriend, voornamelijk een jongen die groot lang -1.80- is en die gasten zo in elkaar kan slaan? :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cheerful schreef:
    (...)

    Ze denken dat we in de c1000 zijn.

    C1000, ook goed. Dan al helemaal niet, der zijn veel te veel mensen bij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat dat kind eerst eens leert schrijven..
    Misschien kan je het vertellen aan iemand die dan bij je blijft?

    Veel succes alleszins. :s


    Let the Night embrace you

    Uneventful schreef:
    (...)

    Heb jij misschien een broer of een vriend, voornamelijk een jongen die groot lang -1.80- is en die gasten zo in elkaar kan slaan? :3


    Nope :3

    Cheerful schreef:
    (...)

    Nope :3


    That sucks, een vriendin die héél erg is?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze kan niet eens tegoei haar eigen moedertaal. :')
    Sinds wanneer is een persoon een 'zei' ipv een 'zij'? Dat vind ik één van de grootste fails...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ga naar de c1000. daar zijn veel mensen en durven ze zeker niks te doen. verplaats je eens in dat stomme kind, zij is vast net zo bang als jij om een afgang. als ze zeggen dat ze je in elkaar gaan slaan ofzo zeg dan iets van: je kan het niet met woorden doen dus moet het maar met je handen? zielig hoor.'
    geloof me, ze weet echt niet meer wat ze moet doen als ze de waarheid onder haar neus gewreven krijgt. wat een zielig kind om met zn 10en af te spreken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    ga naar de c1000. daar zijn veel mensen en durven ze zeker niks te doen. verplaats je eens in dat stomme kind, zij is vast net zo bang als jij om een afgang. als ze zeggen dat ze je in elkaar gaan slaan ofzo zeg dan iets van: je kan het niet met woorden doen dus moet het maar met je handen? zielig hoor.'
    geloof me, ze weet echt niet meer wat ze moet doen als ze de waarheid onder haar neus gewreven krijgt. wat een zielig kind om met zn 10en af te spreken.


    Alleen met dat zwart gedrukte ding ben ik niet eens, de rest wel. Dat zeggen helpt echt niet, dan worden ze juist kwader, zovaak geprobeerd. :'D Maar hun tegenkomen terwijl ze het niet verwachten is wel een goed idee, want ze gaan echt niet denken dat jij hun op gaat wachten bij de C1000.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Alleen met dat zwart gedrukte ding ben ik niet eens, de rest wel. Dat zeggen helpt echt niet, dan worden ze juist kwader, zovaak geprobeerd. :'D Maar hun tegenkomen terwijl ze het niet verwachten is wel een goed idee, want ze gaan echt niet denken dat jij hun op gaat wachten bij de C1000.

    ik heb niet echt vaak ruzie dus ik heb geen idee of het helpt x] maar het is en blijft zielig, iemand in elkaar slaan omdat ze niks meer te zeggen hebben


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zorg voor een groepje mensen om je heen. Je vrienden fzo? Ik werd wel eens gepest door mensen bij een bushokje, maar zodra er mensen om me heen waren gebeurde het niet meer (:


    26 - 02 - '16

    DancingDead schreef:
    (...)
    ik heb niet echt vaak ruzie dus ik heb geen idee of het helpt x] maar het is en blijft zielig, iemand in elkaar slaan omdat ze niks meer te zeggen hebben


    Dat is gewoon het laagste ding wat je kunt doen, maar ik moet bekennen dat ik een soort van type ben die me snel aangevallen voelt waardoor het vaak oploopt tot een gevecht... en dat is best wel dom.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou het gewoon tegen een leraar of vertrouwenspersoon of whatever zeggen en ervoor zorgen dat er een oplossing komt.


    Life is hard and then we die

    Neem iemand mee, of ik kom er aan en vermoord ze met mijn arrogantste ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    Waar woon je, dan kom ik je helpen(duivel)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had