• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:56 ]

    Goh lekker kinderachtig zijn we weer! Ze kunnen je toch niets maken. Zijn allemaal stoere praatjes. Zorg dat je gewoon samen met iemand bent en ze negeert, dan is de lol er voor hun heel snel af. (:


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Goh lekker kinderachtig zijn we weer! Ze kunnen je toch niets maken. Zijn allemaal stoere praatjes. Zorg dat je gewoon samen met iemand bent en ze negeert, dan is de lol er voor hun heel snel af. (:


    Ze komen met iets van 10 man? Ze zijn ook nog 2/3 jaar ouder dan mij O.o

    Ziekmelden?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Girl, dat van die rotkinders is gewoon kinderachtig. Mar voor de zekerheid kan je die plekken beter mijden. Als je daar toch naar toe gaat ga dan met iemand anders en negeer hun


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Cheerful schreef:
    (...)

    Ze komen met iets van 10 man? Ze zijn ook nog 2/3 jaar ouder dan mij O.o


    Ik zou gewoon zorgen dat je snel weg bent. Maar dan nog, ze kunnen je toch niets maken. Aan haar schrijftechniek te zien is ze niet heel slim trouwens :3. Maar goed, buiten dat. Gewoon snel wegwezen dan maar?


    To infinity and beyond •

    Immobulus schreef:
    Girl, dat van die rotkinders is gewoon kinderachtig. Mar voor de zekerheid kan je die plekken beter mijden. Als je daar toch naar toe gaat ga dan met iemand anders en negeer hun


    Ik heb laatste 2 uur gym op een andere plek. Dan kom ik niet langs die plek :Y)

    Ze gaan helemaal niks doen schat, whaha ik lag me kapot om die krabbel, srsly. Ze doen nu heel stoer en als ze voor je staan staan ze te trillen, dat is me al heel lang verteld maar nog steeds geef ik er geen fuck aan. Want ze doen stoer voor mensen die dat toevallig lezen, verder niks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ze gaan helemaal niks doen schat, whaha ik lag me kapot om die krabbel, srsly. Ze doen nu heel stoer en als ze voor je staan staan ze te trillen, dat is me al heel lang verteld maar nog steeds geef ik er geen fuck aan. Want ze doen stoer voor mensen die dat toevallig lezen, verder niks.


    Ik weet dat ze dat serieus doen, dat hebben ze vaker gedaan.

    Ik zou zorgen dat je daar uit de buurt blijft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cheerful schreef:
    (...)

    Ik weet dat ze dat serieus doen, dat hebben ze vaker gedaan.


    Huh hoe bedoel je? Soort van 'rebellen' van de school ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niets, denk je echt dat ze je in mekaar gaan slaan op school?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Niets, denk je echt dat ze je in mekaar gaan slaan op school?


    Denk het niet. Voor ze haar afmaken moeten eerst de basisschool maar eens afmaken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Huh hoe bedoel je? Soort van 'rebellen' van de school ofzo.


    Zoiets ja haha. Alleen zitten ze op een andere school D:

    Storytime schreef:
    Niets, denk je echt dat ze je in mekaar gaan slaan op school?


    Ze denken dat we in de c1000 zijn.

    Cheerful schreef:
    (...)

    Zoiets ja haha. Alleen zitten ze op een andere school D:


    Waar maak jij je dan druk om?
    Zoals hierboven ook al is gezegd mocht je het echt niet vertrouwen neem dan een vriend(in) mee en vermijdt deze plekken gewoon..
    Als ze echt iets van plan waren dan hadden ze dat allang gedaan.


    La credenza è una medicina contro il timore