• Ze wil de laatste tijd alles voor mij beslissen
    Nu krijg ik een nieuwe fiets(nou ja nu niet meer waarschijnlijk) en dan gaat mijn moeder helemaal moeilijk doen omdat zij de fiets te duur vindt en wil dat ik een andere kleur neem en nu hoor ook nog eens dat mijn tante(!) dezelfde wil. Hallo, het is een tienerfiets.
    En ze vindt eigenlijk ook dat ik het niet verdien(ik heb mijn oude nog maar vijf jaar)
    En nu wil ze weer op zoek naar een goedkopere enzo
    Maar zo heb ik over een jaar nog geen nieuwe fiets.
    En ik kan mijn stem nog niet verheffen of ze wordt gelijk boos.
    Hallo, het is mijn leven.
    En nu wil zij mijn nieuwe kamer gaan verzinnen.Want ik verdien het niet om een mooie kamer te krijgen, mijn babybehang zit er nog op. Het zijn toch mijn keuze's
    Ik wil gewoon een lichtblauwe Miss Grace
    Ik wil gewoon een keer mijn leven kunnen leiden
    En ik wil zelf mijn kamer inrichten
    Mijn vader is het gelukkig grotendeels wel met mij eens
    Sorry voor dit zeurverhaal, ik weet dat mensen ergere dingen meemaken enzo, maar ik moet het even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I understand you. ik erger me soms ook de pleuris aan mn moeder


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als zij betaalt is het best logisch dat ze inspraak wilt/heeft, niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik ben best blij dat mijn moeder niet over zulke dingen zeikt (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Storytime schreef:
    Als zij betaalt is het best logisch dat ze inspraak wilt/heeft, niet?

    Mijn vader betaalt, maar ik moet er toch in leven, op fietsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn fiets al like 8 jaar?


    SLOAN.

    Ahw, dat is gewoon niet fijn. Je hebt echt nood aan verantwoordelijkheid, en ik snap je 100%. Als ik je kon helpen, graag. Maar ik heb echt geen idee hoe. Als je nog eens wil zeuren, PB me maar. :Y)

    Avox schreef:
    (...)
    Mijn vader betaalt, maar ik moet er toch in leven, op fietsen

    Dat van je kamer is ook belachelijk, maar ik snap wel dat ze zegt dat de fiets wat goedkoper kan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    We all do. Mothers just don't understand us.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zij betaalt je fiets, dus heeft zij meer dan een beetje het recht te bepalen in welke prijsklasse hij moet liggen. Het is haar huis en als jij weg bent, zal zij iets met die kamer moeten kunnen, dus dat ze ook daar inspraak in wilt, vind ik ook niet raar. Je moet haar gewoon tegemoet komen, want zo te lezen, bekijk jij ook alles alleen maar uit jezelf en ben je koppig als de pest. Dat je je eigen kamer wilt bepalen is natuurlijk logisch, maar je moet ook bekijken, dat het ook hun huis is..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:01 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Zij betaalt je fiets, dus heeft zij meer dan een beetje het recht te bepalen in welke prijsklasse hij moet liggen. Het is haar huis en als jij weg bent, zal zij iets met die kamer moeten kunnen, dus dat ze ook daar inspraak in wilt, vind ik ook niet raar. Je moet haar gewoon tegemoet komen, want zo te lezen, bekijk jij ook alles alleen maar uit jezelf en ben je koppig als de pest. Dat je je eigen kamer wilt bepalen is natuurlijk logisch, maar je moet ook bekijken, dat het ook hun huis is..


    Hier ben ik het gedeeltelijk me eens, maar ja, je babybehang, kom op zeg... dat mag toch wel anders. En ik vind ook vreemd dat ze de fiets niet wil kopen vanwege de kleur of het feit dat je tante 'm ook wil. Maar qua prijs, tsja, zij betalen, dus da's hun keuze.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naja kijk... jij betaalt die fiets niet he? Dus dat snap ik nog wel, dat ze dan een goedkopere wil zoeken. Maar de kleur kiezen vind ik inderdaad wel een beetje apart...
    Zit jouw babybehang er echt nog op?
    Stel dan voor om een soort ondergrondbehang te kopen en die te verven? Of gewoon een goedkoop behangetje?


    Life is hard and then we die

    Ecanus schreef:
    Zij betaalt je fiets, dus heeft zij meer dan een beetje het recht te bepalen in welke prijsklasse hij moet liggen. Het is haar huis en als jij weg bent, zal zij iets met die kamer moeten kunnen, dus dat ze ook daar inspraak in wilt, vind ik ook niet raar. Je moet haar gewoon tegemoet komen, want zo te lezen, bekijk jij ook alles alleen maar uit jezelf en ben je koppig als de pest. Dat je je eigen kamer wilt bepalen is natuurlijk logisch, maar je moet ook bekijken, dat het ook hun huis is..


    Hier ben ik het mee eens.
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik snap best dat je moeder nog inspraak wilt op de dingen die je doet.
    Plus vind ik persoonlijk om al een nieuwe fiets te nemen na vijf jaar... Zelf reed ik altijd op tweedehands fietsen, en daar deed ik dan vijf jaar mee tot ze kapot waren. En dan koop je er weer 1 van 20 euro. :'D
    En dat van je behang snap ik ook niet goed. Hang posters op?
    Ach ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Naja kijk... jij betaalt die fiets niet he? Dus dat snap ik nog wel, dat ze dan een goedkopere wil zoeken. Maar de kleur kiezen vind ik inderdaad wel een beetje apart...
    Zit jouw babybehang er echt nog op?
    Stel dan voor om een soort ondergrondbehang te kopen en die te verven? Of gewoon een goedkoop behangetje?
    \
    Jeps nog steeds babybehang
    Ik wil het liefst gewoon hele lichte kleuren
    Ik zou eigenlijk 2 jaar geleden de zolderkamer krijgen, maar toen kreeg mijn zus die(terwijl die nu al op zoek is naar een kamer)
    Van die fiets komen volgend jaar nieuwe kleuren uit dus zegt mijn moede
    Anders is jouw volgend jaar van het vorige seizoen dat is toch niet leuk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NIAM schreef:
    ik ben best blij dat mijn moeder niet over zulke dingen zeikt (:


    Happy Birthday my Potter!