• Oké, dus. Er is een jongen die ik in het begin wel leuk vond, maar nu heeft die echt afgedaan voor mij. Hij smijt constant met complimentjes en praat onmiddellijk tegen me wanneer ik online kom. Het wordt gewoon verstikkend. Serieus, wees eens een man! Ik antwoord altijd erg droog tegen hem en toch blijft hij maar verder praten. Mijn vriendinnen zeggen dat ze dat wel lief vinden en dat ik er blij mee moet zijn, maar ik vind het nogal wanhopig overkomen. Ik wil een jongen die "yo" tegen mij zegt en praat over leuke dingen en niet om de vijf minuten mij eraan moet laten herinneren dat ik mijn nummer nog steeds niet gegeven heb, mij mooi moet noemen en nog voor mijn msn opgestart is ons gespreksvenster al heeft open staan. (Bij wijze van spreken dan.)

    Ben ik de enige die zoiets vervelend vind? (cat)

    En wat vinden jullie dat ik moet doen? Het liefst van al zou ik niets meer met hem te maken willen hebben, maar het ligt niet in mijn aard om plots als een bitch hem te verwijderen van alles.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het hem eerlijk zeggen dat je dat vervelende vindt lijkt me het beste.

    Dat krijg ik het nogal benauwd. Seriously, ik zou gewoon iemand willen waarmee ik lol kan maken (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat heet 'blokkeren', doe ik ook altijd (cat) Ik heb stalkers jk.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 16:39 ]

    Hmm, ik begrijp het wel. Mijn ex was ook zo en eerst vond ik het lief, maar hij deed het zo vaak dat er gewoon geen inhoud meer in zat en ik het zat was. Mijn huidige vriend is juist precies het tegenovergestelde, maar dat vind ik wel fijn.
    Ik zou hem gewoon de waarheid zeggen, dat je dit niet fijn vindt en of hij alsjeblieft over andere dingen wil praten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn vriendin zat in een soortgelijke situatie en ik heb haar gezegd dat ze het écht gewoon tegen hem moest zeggen. En als hij dat niet vat of niet wilt vatten, dan ben je hard tegen hem. Het is spijtig voor hem, maar jij wilt toch ook niet heel je leven aan die gast vastzitten?


    wth.

    Gewoon tegen hem zeggen, eerlijk zijn is het beste. Ik zou het ook vervelend vinden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou het best leuk vinden, al die aandacht. (krul)
    Praat anders gewoon eens met hem?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sjenkie schreef:
    Gewoon tegen hem zeggen, eerlijk zijn is het beste. Ik zou het ook vervelend vinden.


    Hope goes lost but never dies.

    aii ik herken het probleem. je kunt beter eerlijk zijn tegen hem en vertellen dat je dat niet fijn vind om het maar even zachtuitgedrukt te zeggen. als je dat niet doet vreet het je vanbinnen op ;s


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sjenkie schreef:
    Gewoon tegen hem zeggen, eerlijk zijn is het beste. Ik zou het ook vervelend vinden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik had ook zo'n kerel eens op msn...zo'n beetje elke 2de zin was hoe mooi ik wel niet was ==' en praatte de hele tijd tegen mij....
    ik vond hem wel aardig...maar na een tijd begon het me te irriteren...toen leerde ik mijn huidige vriendje kennen...en heb ik hem duidelijk gezegd dat hij geen kans heeft en dat ik iemand anders leuk vind...sindsdien praat hij niet meer met mij...:Y) harsh, but fair(cool)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:18 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    tja, dat heb ik ook
    vorig jaar heb ik een jongen leren kennen, nouja... leren kennen, we waren tegelijkertijd bij een voetbaltraining wezen kijken
    anyway, hij had mij gevonden op hyves, omdat een meisje waar hij mee omging mij ook had toegevoegd
    en nu hebben we elkaar op msn en hij vindt me leuk, alleen ik hem niet en hij bleef maar doorgaan, en het bleef niet bij een gezellig praatje ofzo, hij begon steeds persoonlijkere vragen te stellen, egt eng
    maar nu is het gelukkig wat minder

    maar als je het erg vervelend vind, dan moet je het gwn tgn hem zeggen

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:28 ]

    Cheerful schreef:
    Dat heet 'blokkeren', doe ik ook altijd (cat) Ik heb stalkers jk.


    26 - 02 - '16

    Hij is gewoon hopeloos verliefd op je, meid. Ik had ooit ook zo iemand, die begreep de subtiele signalen niet helemaal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vreselijk.
    En dan vooral als ze je overdreven bijnamen geven zoals 'heeterd' en blablabla, van die dingen die absoluut niet gemeend zijn. D:


    Has no one told you she's not breathing?