• Ja, ik vroeg me af ofdat die mensen die hier een account hebben zonder profielfoto, template, stories of dergelijke, dat account gewoon hebben aangemaakt om hier gewoon vragen te komen stellen?
    Dat vind ik eerlijk gezegd best dom, want quizlet is geen site om hier in een twee drie eens wat vragen te laten oplossen. Ik vind dat we er zijn om echte leden te helpen en niet om mensen te helpen die hier komen met een probleempje en meteen weer weg gaan..
    Nou ja, dat is mijn mening, maar wat vinden jullie eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 8:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan er niet veel aan doen. (joehoe)


    They fell in love, didn't they?

    Mesprit schreef:
    Je kan er niet veel aan doen. (joehoe)

    Nee, dat is een feit.
    Maar ik vind het echt belachelijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Nee, dat is een feit.
    Maar ik vind het echt belachelijk :'D

    Is het ook, maar iedereen heeft wel ergens een vraag en Q is zo'n site waar je bijna altijd word geholpen. (:


    They fell in love, didn't they?

    Mesprit schreef:
    (...)
    Is het ook, maar iedereen heeft wel ergens een vraag en Q is zo'n site waar je bijna altijd word geholpen. (:

    Nja, dat wel, maar dan vind ik dat ze gewoon profiteren van ons


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Nja, dat wel, maar dan vind ik dat ze gewoon profiteren van ons


    Je zou het ook kunnen zien als een compliment dat die mensen hun problemen hier durven neer te zetten. Dat betekent tenslotte dat ze erop vertrouwen dat iemand ze zou willen helpen.
    Ik ben het trouwens wel met je eens dat het een beetje vreemd is om alleen voor zoiets een account aan te maken, maar sommige mensen willen graag zo anoniem mogelijk blijven. En als zij zich daar beter bij voelen, moeten ze het vooral doen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien lezen ze wel stories


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Er zijn ook mensen die een anoniem account maken om iets te vragen terwijl ze al een actief account hebben (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mesprit schreef:
    Je kan er niet veel aan doen. (joehoe)


    We accept the love we think we deserve.

    Ach, je ziet het soms inderdaad, ik vind 't niet erg. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mesprit schreef:
    Je kan er niet veel aan doen. (joehoe)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Finnick schreef:
    Er zijn ook mensen die een anoniem account maken om iets te vragen terwijl ze al een actief account hebben (:

    Je kan hier toch ook gewoon voor het fora zitten. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ik stoor me er ook niet echt aan. Ik heb eerder een hekel aan de mensen die 215 jaar invullen bij hun leeftijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Je kan hier toch ook gewoon voor het fora zitten. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ik stoor me er ook niet echt aan. Ik heb eerder een hekel aan de mensen die 215 jaar invullen bij hun leeftijd.


    255 =-= so annoying...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik begrijp het van sommige users wel, ze zijn al actief maar durven een bepaalde vraag niet te stellen dus maken ze een ander account aan zodat ze de vraag gewoon kunnen stellen.

    En zoals iemand anders al zei; ik vind iemand die als leeftijd 255 ofzo invult vervelender dan iemand die een vraag stelt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hier was al eens een topic over.
    Je kan er niets aan doen, take it or leave it.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42