• Kijk! [Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele mentale schade.:x]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lilaea schreef:
    Nu ik een paar reacties heb gelezen,wil ik het filmpje ,of wat het ook mag zijn,niet eens bekijken D:


    Kijk het. Wat die twee meiden uitvoeren met dat bekertje zie je nergens anders :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Storytime schreef:
    Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de video Never Gonna Give You Up?
    Wat een slecht lied trouwens.

    LAUGHING OUT LOUD ROLLING ON FLOOR LAUGHING MY ASS OFF

    Oke dat was overdreven, maar ik lig wel dubbel. van binnen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DeSlenderman schreef:
    (...)


    Life is serious.
    Sorry dat ik mijn leven niet half verdoe aan al die hypes. En daardoor niet alles bij hou.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 2:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Life is serious.
    Sorry dat ik mijn leven niet half verdoe aan al die hypes.


    ...
    HYPES?


    quidquid excusatio prandium pro

    I got Rick Rolled.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    ...
    HYPES?


    Je snapt wel wat ik bedoel.
    Maar nog wil ik antwoord op mijn vraag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Je snapt wel wat ik bedoel.
    Maar nog wil ik antwoord op mijn vraag.


    Darling, they are trolling you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Storytime schreef:
    (...)
    Je snapt wel wat ik bedoel.
    Maar nog wil ik antwoord op mijn vraag.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 2:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Storytime schreef:
    (...)
    Wat is trolling dan?
    Jaja lach me maar uit, boeit me niet, ik wil nu wel eens weten waar jullie kleine kinderen nou zo veel lol om hebben.


    Het overtuigend brengen van een bericht dat eigenlijk een grap is, bijvoorbeeld ... Iemand daarmee kunnen irriteren ... Wie dan ook kunnen irriteren ... Whatever. :')
    Ik doe trouwens niks uit hype. Ik ken dit al jarenlang en zo nu en dan vind ik het eens leuk om iets totaal niet serieus te nemen en dit te blijven doen, ook al doen anderen het wel. Dat is het leuke er juist aan. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Het overtuigend brengen van een bericht dat eigenlijk een grap is, bijvoorbeeld ... Iemand daarmee kunnen irriteren ... Wie dan ook kunnen irriteren ... Whatever. :')
    Ik doe trouwens niks uit hype. Ik ken dit al jarenlang en zo nu en dan vind ik het eens leuk om iets totaal niet serieus te nemen en dit te blijven doen, ook al doen anderen het wel. Dat is het leuke er juist aan. :')



    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Darling, they are trolling you.

    Ja hehe, dat had ik ook wel door.
    @Yarilo
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DeSlenderman schreef:
    (...)




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro



    Ben ik nou zojuist gerickrolled? Mindfuck..

    DeSlenderman schreef:
    (...)




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.