• Kijk! [Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele mentale schade.:x]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    Sorry dat ik et vroeg hoor [aan jullie beiden]
    Wou alleen wat duidelijkheid -.-


    Just google rickroll, and you shall udnerstand.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    (...)


    Hers?



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Just google rickroll, and you shall udnerstand.


    Ik vroeg alleen of het zo'nm trollding was? simpel ja of nee kan daar niet van af?

    Gaan ze zo doen -.-
    Ja, nou sorry dan voor als het verboden is om dat te vragen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yarilo schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik vroeg alleen of het zo'nm trollding was? simpel ja of nee kan daar niet van af?

    Gaan ze zo doen -.-
    Ja, nou sorry dan voor als het verboden is om dat te vragen..



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik vroeg alleen of het zo'nm trollding was? simpel ja of nee kan daar niet van af?

    Gaan ze zo doen -.-
    Ja, nou sorry dan voor als het verboden is om dat te vragen..


    Honey, Trolls don't explain. They troll. That is all.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Honey, Trolls don't explain. They troll. That is all.



    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Honey, Trolls don't explain. They troll. That is all.



    Pfff -.-, hebben we dat weer..
    Mja, weet ik dat ook weer.

    Tenminste iemand die et beetje uitleg dank je (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)



    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 2:14 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Honey, Trolls don't explain. They troll. That is all.

    Wat is trolling dan?
    Jaja lach me maar uit, boeit me niet, ik wil nu wel eens weten waar jullie kleine kinderen nou zo veel lol om hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Wat is trolling dan?
    Jaja lach me maar uit, boeit me niet, ik wil nu wel eens weten waar jullie kleine kinderen nou zo veel lol om hebben.


    ..... @_@


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nu ik een paar reacties heb gelezen,wil ik het filmpje ,of wat het ook mag zijn,niet eens bekijken D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Storytime schreef:
    (...)
    Wat is trolling dan?
    Jaja lach me maar uit, boeit me niet, ik wil nu wel eens weten waar jullie kleine kinderen nou zo veel lol om hebben.



    quidquid excusatio prandium pro