• We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten: MEER GEZOCHT
    Scott Morgan by vluuv
    Emily Green by Endure
    Michelle Latinea Drew by CountMeIn
    Edward Stevens by Sid

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    Roselinde Jane Maura Audrina Rizzoli by ZizaDavid
    Drew Morris Drawn by CountMeIn
    Jonathan (John) Meyers by Assassin
    A21/ Gem by Vluuv
    D101/Caelio Marshall by Sid

    Gevluchte mutanten:
    Sky Leah Morgan by Endure
    Dana Daryl Ostern by HeyApple
    James Derby by Assassin
    Dwayne Richard Hayes van Canto by Beard


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gregory Eric Murry

    Ik bekeek het meisje met een grijns van top tot teen. ' Oke, wat jij wilt. '
    Ze zag er best wel leuk uit. Oke, niet te lang staren Gregory. Kom op nou. Ik wendde me weer tot mijn piano. Dat meisje zou niet gauw uit mijn gedachten verdwijnen..

    Jonathan Meyers

    Ik keek kort naar die jongen bij de piano en grijnsde. "Kom, dan gaan we naar mijn kamer, daar is ruimte genoeg." Ik pakte Emily's hand vast en nam haar mee terug de gang in.


    Your make-up is terrible

    Dude, ik ging nummertje zoeken dat ik Emily kan laten spelen en toen moest ik weer denken ana Olivia Lufkin en zij zingt cool man x] Was ik vergeten, ahhaa.

    C13/Sky Leah Morgan ~ Gevluchte mutant.
    Scott pakte de kooi waar ik in zat op en ik schoof op e neer omdat ik totaal geen grip had, mijn nagels krasten over de bodem. Ondertussen richtte ik mijn aandacht naar de mutant die blijkbaar Jonathan heette, waarom bleef hij? Ik had niet erg veel zin dat iemand achter mijn identiteit kwam. Schattig, dat was niet wat ik wilde zijn en wat ik nu dus wel was. Scott had daarmee mijn imago verpest en mijn ego flink ingedeukt, ik vervloekte hem daarom, verwafschuwde hem.. Toch leken we altijd een soort haat-liefde relatie te hebben gehad. We konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.. En ik moest toegeven dat ik het een beetje had gemist om hem te irriteren, gek, niet?

    B72/Emily Green ~ Trouwe mutant.
    De jongen bekeek me grijnzend van top tot teen, gauw wendde ik mijn hoofd met gloeiende wangen af. Ik schrok op van Jonathan die ineens mijn hand pakte. "Kom, dan gaan we naar mijn kamer, daar is ruimte genoeg."
    "Wacht, wat. Jouw kamer?" vroeg ik verbaasd terwijl ik gauw meeliep. Ik was nog nooit in zijn kamer geweest, eigenlijk was de enige kamer die ik ooit betreden had die van mezelf geweest hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gregory Eric Murry

    Tijdens het spelen bleef ik gefocust op de twee. Ik was vooral nieuwschierig naar dat meisje. Ik wachtte af op wat zij deden, en dan zou ik stiekem achter ze aan lopen..

    Jonathan Meyers

    Ik knikte. "Ja, mijn kamer." Mijn kamer was eigenlijk een twee-persoons kamer, maar er was nooit iemand anders geweest. Ik sliep altijd alleen in die kamer, die eigenlijk te groot was voor mij alleen. Daarom kon ik gemakkelijk iemand er mee naartoe nemen. Het was ongewoon hier, dat wist ik wel. Maar ik hield er niet van om alles hier zo saai te laten blijven.


    Your make-up is terrible

    C13/Sky Leah Morgan ~ Gevluchte mutant.
    Scott pakte de kooi waar ik in zat op en ik schoof op e neer omdat ik totaal geen grip had, mijn nagels krasten over de bodem. Ondertussen richtte ik mijn aandacht naar de mutant die blijkbaar Jonathan heette, waarom bleef hij? Ik had niet erg veel zin dat iemand achter mijn identiteit kwam. Schattig, dat was niet wat ik wilde zijn en wat ik nu dus wel was. Scott had daarmee mijn imago verpest en mijn ego flink ingedeukt, ik vervloekte hem daarom, verwafschuwde hem.. Toch leken we altijd een soort haat-liefde relatie te hebben gehad. We konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.. En ik moest toegeven dat ik het een beetje had gemist om hem te irriteren, gek, niet?

    B72/Emily Green ~ Trouwe mutant.
    "Oh, okay dan.." mompelde ik verlegen, beet zachtjes op mijn onderlip en volgde hem vervolgens weer. Ik blies een lok haar voor mijn ogen weg en hield de gitaar even anders vast omdat hij nogal zwaar was en op deze manier vervelend droeg. Ik richtte me weer op de weg die mijn liepen, eerlijk egzegd was ik wel benieuwd naar waar zijn kamer zou zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonathan Meyers

    Ik leidde haar naar een van de slaapkamer gangen. Deze was behoorlijk leeg geraakt na het incident van vluchtende mutanten. Ik toetste mijn code in op de deur en hij ging open. Sinds de rest gevlucht was zat er een slot met code op onze deuren, die alleen wij wisten. De laboranten hadden een algemen code om in elke kamer te kunnen komen. Dit was omdat ze bang waren dat we misschien elkaar gingen vermoorden. Een rare gedachte vond ik.


    Your make-up is terrible

    Lol mijn hond stond t ejanken omdat hij naar buiten wou en nu ligt ie te rollen in het gras joh x'D

    C13/Sky Leah Morgan ~ Gevluchte mutant.
    Scott pakte de kooi waar ik in zat op en ik schoof op e neer omdat ik totaal geen grip had, mijn nagels krasten over de bodem. Ondertussen richtte ik mijn aandacht naar de mutant die blijkbaar Jonathan heette, waarom bleef hij? Ik had niet erg veel zin dat iemand achter mijn identiteit kwam. Schattig, dat was niet wat ik wilde zijn en wat ik nu dus wel was. Scott had daarmee mijn imago verpest en mijn ego flink ingedeukt, ik vervloekte hem daarom, verwafschuwde hem.. Toch leken we altijd een soort haat-liefde relatie te hebben gehad. We konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.. En ik moest toegeven dat ik het een beetje had gemist om hem te irriteren, gek, niet?

    B72/Emily Green ~ Trouwe mutant.
    Hij toetse de code in waarna zijn deur open ging en we naar binnen konden. Zijn kamer was groter dan die van mij, ook behoorlijk leeg maar daardoor leek de kamer nóg ruimer dan hij al was. Ik ging op het bed zitten en keek hem aan. "Dus, zoals ik al vroeg, kan je al iets? Of helemaal niks?" Nieuwgsierig keek ik hem aan, wie wist had hij wel een verborgen talent om geweldig goed gitaar te kunnen spelen. "Wil je anders dat ik eerst eens wat speel?"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonathan Meyers

    "Nou, eigenlijk kan ik niets." Gaf ik eerlijk toe. Ik pakte de enige stoel die er stond en draaide hem om, met de rugleuning naar Emily toe. Ik ging er op zitten en liet mijn armen op de rugleuning leunen. "Speel maar eens iets voor me, ik zal goed opletten." Daarna knipoogde ik naar haar.


    Your make-up is terrible

    Dwayne.

    Ik liep naar een klein café dat mij wel aanstond. Ik schoof mijn hoed wat naar beneden, en gluurde naar de mensen die er binnen zaten. Gelukkig herkende ik niemand, en ging zitten. 'Guinness.', zei ik stilletjes, en wachtte op mijn drankje. Gek werd ik, van de suspensie dat er toch iemand achter me aan zat, dus ging ik even naar het toilet om water in mijn gezicht te gooien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, die Dwayne ^^

    C13/Sky Leah Morgan ~ Gevluchte mutant.
    Scott pakte de kooi waar ik in zat op en ik schoof op e neer omdat ik totaal geen grip had, mijn nagels krasten over de bodem. Ondertussen richtte ik mijn aandacht naar de mutant die blijkbaar Jonathan heette, waarom bleef hij? Ik had niet erg veel zin dat iemand achter mijn identiteit kwam. Schattig, dat was niet wat ik wilde zijn en wat ik nu dus wel was. Scott had daarmee mijn imago verpest en mijn ego flink ingedeukt, ik vervloekte hem daarom, verwafschuwde hem.. Toch leken we altijd een soort haat-liefde relatie te hebben gehad. We konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.. En ik moest toegeven dat ik het een beetje had gemist om hem te irriteren, gek, niet?

    B72/Emily Green ~ Trouwe mutant.
    "Dan heb je nog veel te leren," antwoordde ik met klein glimlachje, ondertussen stemde ik de gitaar. "Speel maar eens iets voor me, ik zal goed opletten," zei hij me met een knipoog, opnieuw voelde ik het schaamrood naar mijn wangen vloeien. "Wel.. Ah, eens kijken wat ik nog weet," mompelde ik zachtjes, meer tegen mijzelf dan tegen hem. Ik begon het eerste te spelen wat em binnenschoot, een nummer waarvan ik de tekst mooi vond. A little pain, alleen de titel bezorgde me altijd al kippenvel. Automatisch zong ik erbij, iets wat ik ook geleerd had, eigenlijk moest ik de laboranten dankbaar zijn voor mijn gave om alles zo snel en gemakkelijk te leren.

    Wel het Engelse :'D IK zocht een engelse akoestische cover maar die waren allemaal erg crap, vandaar gewoon dit mét engels sub ;D

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 14:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonathan Meyers

    Ik glimlachte toen ze klaar was met het liedje. "Hoe kan je nou verwachten dat ik oplet als je zo'n betoverende stem hebt?" Vroeg ik. En dat was waar, ze had een fijne stem om naar te luisteren, ik vergat helemaal dat het om de gitaar draaide.


    Your make-up is terrible

    C13/Sky Leah Morgan ~ Gevluchte mutant.
    Scott pakte de kooi waar ik in zat op en ik schoof op e neer omdat ik totaal geen grip had, mijn nagels krasten over de bodem. Ondertussen richtte ik mijn aandacht naar de mutant die blijkbaar Jonathan heette, waarom bleef hij? Ik had niet erg veel zin dat iemand achter mijn identiteit kwam. Schattig, dat was niet wat ik wilde zijn en wat ik nu dus wel was. Scott had daarmee mijn imago verpest en mijn ego flink ingedeukt, ik vervloekte hem daarom, verwafschuwde hem.. Toch leken we altijd een soort haat-liefde relatie te hebben gehad. We konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.. En ik moest toegeven dat ik het een beetje had gemist om hem te irriteren, gek, niet?

    B72/Emily Green ~ Trouwe mutant.
    Ik lachtte zachtjes en keek hem vrolijk aan. "Zal ik voortaan maar vals gaan zingen? Of zou dat ook niet helpen?" vroeg ik hem met speels grijnsje. Als ik met muziek bezig was zat ik altijd lekkerder in mijn vel, het was mijn grote passie. "Kom, dan probeer ik je wat te leren," zei ik en schoof een stukje op op het bed om hem duidelijk te maken dat ie naast me moest komen zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jonathan Meyers

    "Volgens mij kan je helemaal niet vals zingen." "Lachtte ik naar haar. Ik stond op van de stoel en ging naar haar zitten. "Doe je best en leer deze onmuzikale gast eens iets." Daagde ik haar uit.


    Your make-up is terrible

    Gregory Eric Murry

    Ik was het meisje stiekem gevolgd naar de kamer van de jongen. Ik hoorde haar stem. Het was prachtig. Toen ze klaar was moest ik even diep ademhalen. ' Wauw, ' zuchtte ik. Ze zong prachtig.. Hoe zou dat klinken in combinatie met de piano? Of zou ze daar niet van houden?