• oke, dus ik werd net thuis gebracht door een best knappe jongen en hij vreg me ping dus die gaf ik, maar nu wil hij de hele tijd met me chillen en zegt dat ik knap ben enzo, maar ik heb een vriendje :$
    wat nu?

    please helpp

    Zeg hem gewoon dat je een vriend hebt?


    Has no one told you she's not breathing?

    In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    huh?? zeggen dat je niks van hem wilt alleen vriendschap?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Zeggen dat je niet geïnteresseerd bent omdat je een vriendje heb en hij wat rustige moet doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anitaaa schreef:
    Zeg hem gewoon dat je een vriend hebt?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    geef hem mijn msn -wbw


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    geef hem mijn msn -wbw


    -out-

    ON: Zeg hem dat je een vriendje hebt, dóh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zeggen dat je een vriendje hebt en als die doorgaat verwijder je hem gewoon van je ping.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Sincerity zei op 4 sep 2011 - 1:24:

    Zeggen dat je een vriendje hebt en als die doorgaat verwijder je hem gewoon van je ping.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Anitaaa schreef:
    Zeg hem gewoon dat je een vriend hebt?


    None but ourselves can free our minds.

    Vertel hem dat je geen sex wilt voor het huwelijk. Dan is ie nog sneller en probleemlozer weg dan wanneer je vertelt dat je een vriendje hebt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Vertel hem dat je geen sex wilt voor het huwelijk. Dan is ie nog sneller en probleemlozer weg dan wanneer je vertelt dat je een vriendje hebt :Y)


    Of juist dat je kinderen wilt van hem. Nu meteen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Padalecki schreef:
    In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.


    Numbers.

    Padalecki schreef:
    In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.


    I love you Tim

    Sincerity schreef:
    Zeggen dat je een vriendje hebt en als die doorgaat verwijder je hem gewoon van je ping.


    Firm believer of all that is magic