• nacybaby zei op 9 aug 2011 - 9:50:
    Mijn naam is missen Serah Gamu, ik zag je profiel vandaag op (www.quizlet.nl) en werd intresse in u, zal ik ook graag willen weten u meer, en ik

    wil dat je een email sturen naar mijn e-mailadres, zodat ik kan u mijn foto voor u om te weten wie ik am.Here is mijn e-mailadres (sera11gamu@yahoo.com) Ik denk dat we kunnen verhuizen van hier! ik wacht op je

    mail naar mijn e-mailadres boven Serah. (Denk aan de afstand of de kleur doet er niet toe, maar de liefde zaken een veel inlife) (sera11gamu@yahoo.com)



    /////////////////////////////////////////////////



    My name is miss serah gamu,i saw your profile today at(www.quizlet.nl)and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i

    want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(sera11gamu@yahoo.com)I believe we can move from here!I am waiting for your

    mail to my email address above serah. (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot inlife) (sera11gamu@yahoo.com)



    Heb iemand enig idee wat dit nou weer is:S


    Better a witty fool than a foolish wit

    Had ik ook, niets van aantrekken is een bot, die doen dat automatisch. Hetgeen wat er in staat is dus niet waar en moet je niet op reageren. De bot is al geband trouwens =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm als bots zich kunnen aanmelden op Q...


    Today will be Girl's Day party with you~

    ^ Dat is altijd al zo geweest, hoor.
    Alleen kunnen we ze gemakkelijk herkennen en bannen. ^-^


    Let the Night embrace you

    Je hebt daarom toch ook vaak dat je zo'n sommetje moet oplossen of een heel onleesbare code moet overtypen, zodat bots er niet op kunnen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Je hebt daarom toch ook vaak dat je zo'n sommetje moet oplossen of een heel onleesbare code moet overtypen, zodat bots er niet op kunnen?

    Precies.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Verwijderen en niet op reageren


    Love sheds light one the darkest of times

    SixxAM schreef:
    Verwijderen en niet op reageren


    comfort in c h a o s

    Voor de volgende keer > maak hier een melding van i.p.v. het op het forum te plaatsen :'D Het is nu inmiddels al opgelost (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    SixxAM schreef:
    Verwijderen en niet op reageren


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zet hier een slotje op :'D Aangezien het ook al opgelost is :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'