• En dat wil zeggen dat het spinnenmaand is en ja hoor, er zit hier zo'n joekel van een spin op de muur, echt zo huge heb ik ze al lang niet meer gezien.
    Ik zat hier echt van "oh shit niqqa, mamaaa, spin." en mijn klein zusje 'oh my geuwd." ah haar tootje is goddelijk.
    Bah, spinnen, vies en bah.


    Oh my god, hij viel van de muur op de grond toen mijn mams 'm wou pletten. Shit dude.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 21:46 ]

    Crystalflame schreef:
    Jaag mij nu geen schrik aan hé. (cat)


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    twiddict schreef:
    (...)
    En dat is dus wettenschappelijk bewezen bullshit. Die beesten zijn koudbloedig, dus als je in een koud land als Nederland over je heen lopen voelt dat voor hun als over een hete gloeiplaat lopen op je blote voetjes. xD


    arme spinnen xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou in 't reptielenhuis vonden de spinnen het maar al te geweldig om over mijn hand te kruipen. En waarom worden ze in 't reptielenhuis dan altijd in zo'n verrektes warme bak gehouden dan?

    Omdat ze koudbloedig zijn? Ze hebben warmte van buiten nodig want anders gaan ze dood? Weet jij eigenlijk wel wat koudbloedig is? xD
    En als het daar toch warm is, is jouw hand in verhouding ook niet meer zo warm. "=.=


    Alis volat propriis

    DAAANM, ik heb echt eeen haaaat aan spinnen, het zijn zulke EEEIw dingen man.... -bang-

    twiddict schreef:
    (...)
    Omdat ze koudbloedig zijn? Ze hebben warmte van buiten nodig want anders gaan ze dood? Weet jij eigenlijk wel wat koudbloedig is? xD
    En als het daar toch warm is, is jouw hand in verhouding ook niet meer zo warm. "=.=

    Ik weet dat ik moet ademen, lijkt mij genoeg om in leven te blijven :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:11 ]


    Let it come and let it be

    Er zat vandaag een gigantische spin op de schouder van iemand van mijn klas. Damn, ik ben er nog steeds bang van.
    Iedereen begon te gillen en zij duwt dat monster zo rustig van haar schouder. :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb echt zo'n erge schrik van die beesten!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CountMeIn schreef:
    Er zitten er meerdere op mijn kamer...
    Weet je, dat je in je leven minstends 7 spinnen eet? Die kruipen 's nachts in je mond en lopen zo naar binnen, om vervolgens daar te sterven aan zuurstof tekort.

    Erger nog, per jaar gemiddeld 6,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Erger nog, per jaar gemiddeld 6,..

    Waarvan zeker 1/3 deel in Augustus tot en met Oktober ;-;


    Let it come and let it be

    fucking bring it.
    kill dem spiders.


    I live for the applause, you will die for it.

    AAH! Ik heb echt een fucking fobie voor die beesten. D: Daar straks op school zat er een huge spin tegen de muur. Ben er mooi met een boog omheen gelopen.


    Take me to wonderland

    Ik ben dus echt niet bang voor spinnen _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Horan schreef:
    Ik heb echt zo'n erge schrik van die beesten!


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ugh, spinnen.. :'(


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*



    kon het niet laten, veel plezier in september, mensen met een spinnenfobie! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”