• Nou tegenwoordig zijn die brugklasser/1ste jaartjes echt vet klein O.o Niet normaal man, als ik daar zo sta kan ik echt over hun hoofden heen kijken. Maar als er dan iemand aan mij de weg vraagt vind ik het echt schattig ensow. Haha. En er is zo op mijn school iemand nieuw en dat meisje is 16 maar ze is net een meter groot, dus iedereen dacht dat ze 13 jaar was fso omdat ze zo klein was & ze werd ook gepest tot dat iedereen wist dat ze een hartprobleem had, ik vind het best wel zielig voor der.

    De meeste bruggertjes zijn echt verschrikkelijk irritant. Dan heb je van die 11- of 12-jarige meisjes met Adidas-vesten, hakken, en hun gezichten volgeplamuurd met make-up, en van die jongens met Bieberkapsels met foute petjes en het kruis van de broek tussen de knieën... en dan denken ze dat ze alles zijn omdat ze nu 'naar die grote school gaan'. Kuch.
    Maar ik geef het toe, sommige bruggers zijn anders, en die zijn dan best wel schattig :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    -pokerface- nee wacht laat maar.

    IK LIJK VERDOMME OP EEN BRUGKLASSER TERWIJL IK IN DE TWEEDE ZIT?! Dit is zóóóóó oneerlijk. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flare schreef:
    De meeste bruggertjes zijn echt verschrikkelijk irritant. Dan heb je van die 11- of 12-jarige meisjes met Adidas-vesten, hakken, en hun gezichten volgeplamuurd met make-up, en van die jongens met Bieberkapsels met foute petjes en het kruis van de broek tussen de knieën... en dan denken ze dat ze alles zijn omdat ze nu 'naar die grote school gaan'. Kuch.
    Maar ik geef het toe, sommige bruggers zijn anders, en die zijn dan best wel schattig :3


    Ditto.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is zo laag,iemand pesten omdat die ziek is D:
    Haha bij ons is dat ook zo. Alle eerste jaartjes zijn hooguit 1,40 ofzo


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Flare schreef:
    De meeste bruggertjes zijn echt verschrikkelijk irritant. Dan heb je van die 11- of 12-jarige meisjes met Adidas-vesten, hakken, en hun gezichten volgeplamuurd met make-up, en van die jongens met Bieberkapsels met foute petjes en het kruis van de broek tussen de knieën... en dan denken ze dat ze alles zijn omdat ze nu 'naar die grote school gaan'. Kuch.
    Maar ik geef het toe, sommige bruggers zijn anders, en die zijn dan best wel schattig :3

    Wow hakken?
    Dat zou ik zelf niet durven aan te doen.
    Dat jongens gedoe ken ik ja.Er is zo iemand en die zijn broek hangt dus echt laag dat je zijn onderbroek kunt zien(cat)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind ze altijd zo schattig (H)
    Maar omg, die tassen en dat in de weg lopen mogen weg (N)


    Alis volat propriis

    Flare schreef:
    De meeste bruggertjes zijn echt verschrikkelijk irritant. Dan heb je van die 11- of 12-jarige meisjes met Adidas-vesten, hakken, en hun gezichten volgeplamuurd met make-up, en van die jongens met Bieberkapsels met foute petjes en het kruis van de broek tussen de knieën... en dan denken ze dat ze alles zijn omdat ze nu 'naar die grote school gaan'. Kuch.
    Maar ik geef het toe, sommige bruggers zijn anders, en die zijn dan best wel schattig :3


    We accept the love we think we deserve.

    Volgens mij worden die etters echt met de jaar kleiner, dan zeggen de meesten dan wel, ja, dat komt omdat je zelf ook groeit, maar ik groei nauwelijks en ik ben zelf één van de kleinsten. Voel me dus altijd groot bij de brugpiepers.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lilaea schreef:
    Dat is zo laag,iemand pesten omdat die ziek is D:
    Haha bij ons is dat ook zo. Alle eerste jaartjes zijn hooguit 1,40 ofzo


    Bij mij zijn sommige wel 1,70


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind de brugklassertjes van tegenwoordig niet schattig. Heb je die meiden er wel eens bij zien lopen? Serieus, hakken van hier tot Tokio, dik geplamuurde gezichten. Neh, I don't like them.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kingscross schreef:
    (...)

    Bij mij zijn sommige wel 1,70

    Bij ons dus niet.
    Ik ben 1,57 er zijn grotere maar ook veel kleinere.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Uneventful schreef:
    -pokerface- nee wacht laat maar.

    IK LIJK VERDOMME OP EEN BRUGKLASSER TERWIJL IK IN DE TWEEDE ZIT?! Dit is zóóóóó oneerlijk. ):

    ehm... Wtf?
    Ik vind 2e klassers altijd grappig. Sta je zo op de eerste dag bij de kluisjes, staan ze allemaal te vertellen hoe ze iedereen 'gedist' hebben omdat die dachten dat ze bruggers waren xD


    Alis volat propriis