• Ik voel me zo verrot op dit moment. Ik heb net 2 dagen school gehad, en ik heb echt een rotklas. Ik zit daar niet alle lessen bij, maar dan nog. Ik heb vandaag 4 van de 5 keer alleen moeten zitten, mensen lullen achter mijn rug om over me, doen alsof ik niet besta, allemaal dat soort dingen. En de enige vriendin die ik had heeft me gedumpt. Ik kwam kapot thuis, dus mijn ouders vroegen om uitleg. Ik leg het zo goed mogelijk uit, zegt mijn moeder dat ik zielig doe?! Toen werd ik zo boos dat de buurjongetjes me uitlachten. Maar ik ben dit gewoon zo zat... Vorig jaar was al erg, maar dit is het toppunt. Mijn concentratie is ook nog eens nul komma nul door al dit gezeik, terwijl dit m'n examenjaar is. Help? ;\

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 21:09 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb iets dat daar op leek gehad, twee jaar geleden. Kun je niet van klas proberen te veranderen? Of kijken of er buiten de stomme kinderen misschien toch wat leukere mensen zijn?
    Als je je hart wil luchten: mijn inbox staat open. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    aww dat is echt kl*te! ik snap wel wat je bedoelt en vind het echt vervelend voor je! Kan je niet vragen of je naar een andere klas mag? Ik weet dat dit vaak niet mag en vooral in examenjaren maar als je uitlegt dat je je niet fijn voelt en je daardoor niet kunt concentreren vind ik dat ze jou moeten helpen, want ook op school moet jij je fijn kunnen voelen. als dit echt geen mogelijkheid is weet ik het ook niet sorry. ik ga niet zeggen dat je je eroverheen moet zetten want ik weet dat dat meestal onmogelijk is. Heel veel sterkte hiermee <3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    xRadiation schreef:
    aww dat is echt kl*te! ik snap wel wat je bedoelt en vind het echt vervelend voor je! Kan je niet vragen of je naar een andere klas mag? Ik weet dat dit vaak niet mag en vooral in examenjaren maar als je uitlegt dat je je niet fijn voelt en je daardoor niet kunt concentreren vind ik dat ze jou moeten helpen, want ook op school moet jij je fijn kunnen voelen. als dit echt geen mogelijkheid is weet ik het ook niet sorry. ik ga niet zeggen dat je je eroverheen moet zetten want ik weet dat dat meestal onmogelijk is. Heel veel sterkte hiermee <3


    same here(flower)
    sterkte and you know where you can find us;)(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iPotter schreef:
    Ik heb iets dat daar op leek gehad, twee jaar geleden. Kun je niet van klas proberen te veranderen? Of kijken of er buiten de stomme kinderen misschien toch wat leukere mensen zijn?
    Als je je hart wil luchten: mijn inbox staat open. (krul)


    van klas proberen te veranderen gaat niet, aangezien alle tweetaligen waaronder ik bij elkaar moeten blijven in een klas. En ja, er zijn wel wat leukere mensen op 5 havo, maar het probleem is... ik zit steeds bij de ergste mensen ingedeeld in klusters, en heb geen les meer met die anderen ;s maar dankje, wel lief van je <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    van klas proberen te veranderen gaat niet, aangezien alle tweetaligen waaronder ik bij elkaar moeten blijven in een klas. En ja, er zijn wel wat leukere mensen op 5 havo, maar het probleem is... ik zit steeds bij de ergste mensen ingedeeld in klusters, en heb geen les meer met die anderen ;s maar dankje, wel lief van je <3

    Probeer dan andere mensen buiten je klas te vinden, zodat je bij hen in de pauze kan zijn. Zelf als alle lessen tegen vallen, doet het enorm deugd om daarbuiten iemand te hebben met wie je kunt praten, dat heb ik gemerkt.
    En graag gedaan. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik weet dat het moeilijk is om geen vrienden in je klas te hebben, maar probeer je er niks vaan aan te trekken. Ik had ook geen vrienden in mijn klas dus heb ik me volledig op school geconcentreerd. En ik haalde dat jaar hele goede punten.
    Dat gaat misschien gemeen klinken, maar ik haal het niet op uit je verhaal dus ik vraag het maar even. Heb je buiten je klas wel vrienden? Denk aan hun als je je weer kut voelt tijdens de les. En denk maar zo het is maar voor ongeveer een half jaar.
    Je ouders hadden inderdaad minder kut kunnen reageren, maar ja ouders begrijpen dat niet. Ze kunnen soms zo ongelofelijk dom doen(niet kwaad bedoelt).

    Wat je examen betreft, maak je geen zorgen. Dat lukt je wel.Het examen is niet zo moeilijk als op school beweert word. Ze overdrijven daar vaak. En anders blijf je zitten, dat is niet het eind van de wereld, toch?

    Als het heel erg is vraag om overplaatsing.
    Succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    iPotter schreef:
    (...)
    Probeer dan andere mensen buiten je klas te vinden, zodat je bij hen in de pauze kan zijn. Zelf als alle lessen tegen vallen, doet het enorm deugd om daarbuiten iemand te hebben met wie je kunt praten, dat heb ik gemerkt.
    En graag gedaan. (:


    That's no problem. Ik heb genoeg vriendinnen die ik uit de 1e klas ken, dus in de pauze ben ik ook niet alleen gelukkig.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb precies hetzelfde probleem met de klas! Ik haat het echt zo hard. :\ Mijn moeder gaat eisen dat ik naar een andere klas mag. (':


    your eyes are like stars in the night.