• Hey,

    ik twijfel of ik deze story zou gaan beginnen:

    Morgan is met haar zus Leah en haar ouders in Londen op vakantie. Ze leven een gewoon muggle-leven, op een aantal rare kenmerken van Morgan na.
    Op 1 september komen ze op het King Cross station. Hun trein komt bij perron 9 en daar staan ze een hele tijd te wachten. Morgan loopt rond en leunt tegen een muur aan, waar ze dwars door heen valt.
    Ze staat op Perron 9 3/4. Ze wordt door een kwade Filch, die geen zin in tieners heeft die de trein ophouden, in de Hogwarts Express geduwd en heeft geen tijd om te protesteren. De trein vertrekt.


    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Engelse/Nederlandse namen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Doen/niet doen? doen
    Origineel? Gaat wel
    Engelse/Nederlandse namen? Engels


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lijkt me leuk, doen! :'D Al vind ik dat als je zin hebt om het te doen, het sowieso moet doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Lijkt me leuk, doen! :'D Al vind ik dat als je zin hebt om het te doen, het sowieso moet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dank jullie wel =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    iPotter schreef:
    Lijkt me leuk, doen! :'D Al vind ik dat als je zin hebt om het te doen, het sowieso moet doen.


    Harmonia nectere passus.

    Doen/niet doen? Doen
    Origineel? Ik denk het wel
    Engelse/Nederlandse namen? Wat je zelf het fijnst vind. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Meer mensen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Doen/niet doen? Doen
    Origineel? Ja
    Engelse/Nederlandse namen? Engelse namen