• Omdat ik voor drie dagen wegga met school dacht ik. Laat ik nog even mijn mailtjes controleren. En toen ik op msn kwam, was eindelijk die persoon online die me had toegevoegd waarvan ik dus niet wist wie het was. En ik had hem geaccepteerd omdat het wel iemand kon zijn die een nieuw mailadres had ofzo. Dus toen vroeg ik: wie ben jij? Hij verstond het dus niet. Hij was engels en 21. Toen begon hij meteen ook te vragen of ik een cam had enzo.. sukkel --'
    Uiteindelijk vroeg ik dus aan hem, waar hij mijn mailadres vandaan had. Blijkbaar van zo'n chat op internet. Waar ik nooit op ga en ook nog niet heb gedaan. Meteen heb ik die geblockt en verwijderd!!

    Dus, heeft waarschijnlijk een of andere idioot het grappig gevonden om mijn mailadres te gaan doorgeven. Zoooo kinderachtig.
    En eerlijk gezegd, ik vond het niet grappig. Wie weet welke engerd het wel niet was.

    idd echt slecht


    Alis volat propriis

    Goed dat je hem geblokt en verwijdert hebt.
    Ik vraag me af waarom dat soort mensen email adressen die op internet staan, toevoegen ><'

    we de f*ck doet dat nou.zoiets heb ik een keer op hyves hehadt.gestoorde mensen die je zomaar gaan toevoegn.


    "Ignite, my love. Ignite."